Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har glemt min nøkkel i en annen by, og må inn på hybelrommet mitt. Jeg har bilde av nøkkelen, og trenger tips til hva jeg kan gjøre for å få kopiert den, og evt. hva jeg kan lage den i? Jeg tenker en form for tykk plast som jeg klipper og skjærer til. Jeg har fortsatt et problem med å snu den rundt. Låsen er ikke tung å vri, men jeg må likevel ha litt moment på den.

Noen tips? Nøkkelen ser slik ut:

post-103104-0-13652900-1341756484_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Jeg har glemt min nøkkel i en annen by, og må inn på hybelrommet mitt. Jeg har bilde av nøkkelen, og trenger tips til hva jeg kan gjøre for å få kopiert den, og evt. hva jeg kan lage den i? Jeg tenker en form for tykk plast som jeg klipper og skjærer til. Jeg har fortsatt et problem med å snu den rundt. Låsen er ikke tung å vri, men jeg må likevel ha litt moment på den.

Noen tips? Nøkkelen ser slik ut:

post-103104-0-13652900-1341756484_thumb.jpg

Hvis det ikke er et lisensnummer på nøkkelen så kan du kpiere det hos en låsesmed uten noen tillatelser (tenker fra huseier f.eks)

Lenke til kommentar

Det finnes mange definisjoner av "win". En av dem er å gå på en nesten øde strand og flekke av seg klærne og kaste seg ut i bølgene mens det akkurat er nok personer på stranda til å tilfredstille sin indre ekshibisjonist, men ikke nok til å bli flau.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...