Need44speed Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 Kjøp aloe vera eller after sun. Eventuelt smør på eit eller anna du finn i huset. Berre kjøleeffekten kan hjelpe. Litt for sent. Det er verst den første natta, døgnet etter går det helt greit. Det nærmeste jeg kan tenke på må være å slenge en ispose i nakken. datasmurf, kan jeg få oppskriften på sjurburger? lagde hamburger i dag, det var ganske godt! 1 Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 Tiss på det. Har hørt det skal hjelpe. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 Tiss på det. Har hørt det skal hjelpe. Det hjelper i hvert fall mot brannmanetsvie. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 (endret) Tannkrem? Skeptisk. Btw, mot solbrenthet bruk Youghurt! Endret 7. juli 2012 av Tsjuden Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 Eg kunne lista opp mange spesifikke punkt, men eg ser ikkje heilt poenget. Eg ser framleis ikkje var sjølvmotseiingane er. Selvmotsigelsen er i at du påstår at du kritiserer musikken, men ikke lyttere. Dette er to poster etter " Den gjengen der kunne musikk." Samtidig, ved å si "det er drit" sier man også "siden du liker det må du like drit", hvorpå du i neste åndedrag sier "men jeg kritiserer ikke lytteren". Det er din måte å lese det på, ikkje måten eg meinte det. Eg lar diskusjonen ligge der. Har dårleg erfaring med å diskutere musikksmak med andre. Når du drar ut konklusjonar eg aldri har skrive så får det heller vere. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 Jeg tar utgangspunkt i hva du har skrevet. Om det ikke er det du mener får det være så. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 Nei. Du drar andre konklusjonar ut frå det eg skriv enn det som faktisk står der. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 Da får du gjerne peke på konklusjonene mine og HVA som er galt med de. De er kun logiske konsekvenser av det du har skrevet. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 Logiske etter di meining, ikkje mi. Difor ser eg ikkje noko poeng i å ta det vidare heller. Me har openbart forskjellige meiningar om kva konklusjonar ein kan dra ut av ein kommentar. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 Logikk har ingenting med mening å gjøre. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 Greit. Du har ein anna logikk enn meg. Din påstand er at om ein kritiserer noko ein anna person likar så kritiserer ein personen samtidig. Eg er ueinig. Eg ser ikkje at me kan koma stort lengre enn det. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 Det gir heller ikke mening. Det er forøvrig helt irrelevant om du faktisk kritiserer personer for å være idioter. Det å [innbille seg] ikke gjøre det gjør det heller ikke til noen helgen. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 Har aldri sett den. Er den bra? Jaa, det synes i hvert fall jeg Den klarer å dra med seg det gode fra klassisk Disney, og tilføre nye ting og. Søt og morsom Og fin å se på, rent visuelt. Den må jeg få sett en dag. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 Hold opp å krangle nå barn. Den må jeg få sett en dag. Det bør du Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 Den må jeg få sett en dag. Blæ. Nå trodde jeg noen skrev noe til meg. Skuff! Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 Trenger hjelp! Har fått helt hjerneteppe her. Leter etter en dokumentar om en tidligere by i Asia eller noe som ikke hadde noen lover. I tillegg var det skittent der, folk bodde oppå hverandre, og man kunne såvidt se dagslys på grunn av de høye leilighetene oppå hverandre. Dokumentaren var på tysk eller noe med engelsk undertekst. Noen som husker? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 datasmurf, kan jeg få oppskriften på sjurburger? Nei. Tiss på det. Har hørt det skal hjelpe. Det hjelper i hvert fall mot brannmanetsvie. Det er en myte. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Kesam med vanilje er altfor godt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg