Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøp aloe vera eller after sun.

Eventuelt smør på eit eller anna du finn i huset. Berre kjøleeffekten kan hjelpe.

Litt for sent. Det er verst den første natta, døgnet etter går det helt greit. :p

Det nærmeste jeg kan tenke på må være å slenge en ispose i nakken.

datasmurf, kan jeg få oppskriften på sjurburger?

lagde hamburger i dag, det var ganske godt!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Eg kunne lista opp mange spesifikke punkt, men eg ser ikkje heilt poenget. Eg ser framleis ikkje var sjølvmotseiingane er.

Selvmotsigelsen er i at du påstår at du kritiserer musikken, men ikke lyttere. Dette er to poster etter " Den gjengen der kunne musikk." Samtidig, ved å si "det er drit" sier man også "siden du liker det må du like drit", hvorpå du i neste åndedrag sier "men jeg kritiserer ikke lytteren".

Det er din måte å lese det på, ikkje måten eg meinte det. Eg lar diskusjonen ligge der. Har dårleg erfaring med å diskutere musikksmak med andre. Når du drar ut konklusjonar eg aldri har skrive så får det heller vere.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Har aldri sett den. Er den bra?

Jaa, det synes i hvert fall jeg :D Den klarer å dra med seg det gode fra klassisk Disney, og tilføre nye ting og. Søt og morsom :love: Og fin å se på, rent visuelt.

Den må jeg få sett en dag.

Lenke til kommentar

Trenger hjelp!

Har fått helt hjerneteppe her. Leter etter en dokumentar om en tidligere by i Asia eller noe som ikke hadde noen lover. I tillegg var det skittent der, folk bodde oppå hverandre, og man kunne såvidt se dagslys på grunn av de høye leilighetene oppå hverandre. Dokumentaren var på tysk eller noe med engelsk undertekst. Noen som husker? :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...