Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Æsj, jeg må slutte å lese om butikkran. Jeg blir bare paranoid av sånt -.-
Jeg jobber alene på natt. Alltid gøy å tenke på at sånt kan skje.

Jeg syns det er ille nok å jobbe kveldstid sammen med en til :p

Jeg blei superparanoid etter å ha vært på ranskurs :ph34r:

Bare husk EN eneste ting. Det er ikke deg raneren er ute etter. Han kunne ikke brydd seg mindre. Han vil ha det som er i kassa. Så bare man gjør som raneren vil så er man stort sett trygg. Ranere er egosentriske. De vil ikke risikere ørten år ekstra i fengsel for noen som ikke betyr noe for dem. DET er din styrke.

Lenke til kommentar
Æsj, jeg må slutte å lese om butikkran. Jeg blir bare paranoid av sånt -.-
Jeg jobber alene på natt. Alltid gøy å tenke på at sånt kan skje.

Jeg syns det er ille nok å jobbe kveldstid sammen med en til :p

Jeg blei superparanoid etter å ha vært på ranskurs :ph34r:

Bare husk EN eneste ting. Det er ikke deg raneren er ute etter. Han kunne ikke brydd seg mindre. Han vil ha det som er i kassa. Så bare man gjør som raneren vil så er man stort sett trygg. Ranere er egosentriske. De vil ikke risikere ørten år ekstra i fengsel for noen som ikke betyr noe for dem. DET er din styrke.

Med mindre de er kommet for å DREPE deg! :cry:

Lenke til kommentar
Det lærer man på ranskurs. :p

"Gjør som han sier, prøv å holde deg rolig. Jo mindre dere stresser, jo roligere er ranerne, og når de ser at de får det de vil ha kjapt og effektivt, og føler at de har kontroll på situsajonen, er de "fornøyd". De er mest optatt av å stikke av fortest mulig, helst i løpet av et minutt etter at de kom inn."

Lenke til kommentar
Det lærer man på ranskurs. :p

"Gjør som han sier, prøv å holde deg rolig. Jo mindre dere stresser, jo roligere er ranerne, og når de ser at de får det de vil ha kjapt og effektivt, og føler at de har kontroll på situsajonen, er de "fornøyd". De er mest optatt av å stikke av fortest mulig, helst i løpet av et minutt etter at de kom inn."

Jeg snakker ikke fra erfaring av ranskurs. Jeg snakker etter erfaring.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...