Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Artig at dette kom opp akkurat i dag. Eg rota gjennom nokre gamle CD-er og fant eit par eg hadde brent.

Der var det mange gode minner på ein stad gitt.

Aquagen, Angelic, Barcode Brothers, Beatnuts, Blank & Jones, Chicane, CJ Stone, Cypress Hill, Eminem, Darude, Delerium, D-Devils, DJ ditt, DJ datt, Galaxee, Il Xæsar, Lasgo, Nostrum, Paul Okenfold, Rollergirl, Sash, Scooter, Warp Brothers.

Musikk eg høyrte på i ungdomsskuletida. Vanlegvis som bakgrunnsmusikk mens eg spelte C&C Renegade. Om eg kritiserer andre for å høyre på den type musikk kritiserer eg samtidig meg sjølv for 10 år sidan. Menneska er heile tida i endring og utvikling. Det inkluderer musikksmaken. Eg ville ikkje vore forutan den perioden, sidan eg verkeleg likte musikken på den tida, samt at eg har mykje moro å sjå og lytte tilbake på. I dag er det derimot ikkje smaken min i heilt same gata.

Sist jeg så så mye selvmotsigelse på en gang var da jeg leste gjennom årsrapporten til SOS Rasisme.

Så fint for deg. Då har enten eg forklart meg dårleg, eller du har misforstått meg.

Har du forresten den femtilappen til meg?

Lenke til kommentar

Eller et tredje, og til nå mer enn plausibelt alternativ. Du snakker deg selv imot.

Kan du forklare kvar eg gjer dette?

Så forsvaret ditt er at du er ikke et statisk menneske, òg du setter pris på tidligere erfaringer, men du antar at alle andre er statiske og påberoper deg retten til å se ned på dem? Bare så jeg er sikker.

Trur du må lese innlegga mine ein gong til. Eg ser ikkje ned på nokon, eg ser ned på musikken.

Om eg kritiserer ein Fiat betyr ikkje det at eg kritiserer alle som eig ein Fiat.

Berre så det er sagt så respekterer eg Justin Bieber og den gjengen for å lage seg ei karriere, men eg har ikkje stort til overs for musikken.

Lenke til kommentar

Når det gjeld musikk så har eg ein ganske enkel haldning. Eg likar min musikk og har mine meiningar rundt forskjellige typar musikk, men eg kritiserer ikkje andre for å lytte på musikk eg ikkje bryr meg om sjølv. Vil folk høyre på listepop så er det deira val. Det er viktig å kunne sjå ting frå fleire perspektiv.

Når det er sagt så meiner eg og vil sikker alltid meine at listepop er trasig masseproduksjon av musikk, framført av lettkledde damer. Video killed the radio star?

Så lenge det finnes musikk eg likar der ute så ofrar eg lite tid og energi til anna musikk.

Eg meiner derimot eg har rett til å kalle anna musikk for makkverk. Problemet til enkelte er at dei tar eit angrep på musikksmaken deira som eit angrep på dei. Då må eg setje meg inn i perspektivet til dei som føler seg angripen og prøve å analysere kvifor. Konklusjonen er stort sett at folk er forskjellige.

Trenger du mer?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Når det gjeld musikk så har eg ein ganske enkel haldning. Eg likar min musikk og har mine meiningar rundt forskjellige typar musikk, men eg kritiserer ikkje andre for å lytte på musikk eg ikkje bryr meg om sjølv. Vil folk høyre på listepop så er det deira val. Det er viktig å kunne sjå ting frå fleire perspektiv.

Når det er sagt så meiner eg og vil sikker alltid meine at listepop er trasig masseproduksjon av musikk, framført av lettkledde damer. Video killed the radio star?

Så lenge det finnes musikk eg likar der ute så ofrar eg lite tid og energi til anna musikk.

Eg meiner derimot eg har rett til å kalle anna musikk for makkverk. Problemet til enkelte er at dei tar eit angrep på musikksmaken deira som eit angrep på dei. Då må eg setje meg inn i perspektivet til dei som føler seg angripen og prøve å analysere kvifor. Konklusjonen er stort sett at folk er forskjellige.

Trenger du mer?

Ja takk. Du må skilje mellom kritikk mot musikken og kritikk mot dei som lyttar til den.

Lenke til kommentar

Ja takk. Du må skilje mellom kritikk mot musikken og kritikk mot dei som lyttar til den.

Det er helt uvesentlig (og kritikken din mot musikken har, så langt denne diskusjonen strekker seg, ikke vært til stedet utover et par ytringer om at du ikke liker "det").

Men vi kan ta litt:

Når det er sagt så meiner eg og vil sikker alltid meine at listepop er trasig masseproduksjon av musikk, framført av lettkledde damer.

Dette er for det første direkte feil, for det andre basert på en særdeles smal tidsperiode (med selektiv hukommelse) og for det også inkluderer "listepopen" som -vil komme-.

Du sier også basert på hva du "liker", uten at det faktisk medfører faktisk kvalitet. Det gir det heller ingen rett. Har du noe motbevisende på denne fronten ser jeg gjerne at du presenterer det.

All musikkdiskusjon må i bunn og grunn ta utgangspunkt i at alle utsagn har en implisitt "jeg mener at"-begynnelse.

Lenke til kommentar

Det er helt uvesentlig (og kritikken din mot musikken har, så langt denne diskusjonen strekker seg, ikke vært til stedet utover et par ytringer om at du ikke liker "det").

Eg kunne lista opp mange spesifikke punkt, men eg ser ikkje heilt poenget. Eg ser framleis ikkje var sjølvmotseiingane er.

Når det er sagt så meiner eg og vil sikker alltid meine at listepop er trasig masseproduksjon av musikk, framført av lettkledde damer.

Dette er for det første direkte feil, for det andre basert på en særdeles smal tidsperiode (med selektiv hukommelse) og for det også inkluderer "listepopen" som -vil komme-.

Eg likar mykje pop, det er ikkje saken. Problemet ligg vel i at ein vanskeleg kan dele pop inn i grupper utan å måtte liste opp artistar og band. Det er sjølvsagt eit svært generell påstand. Ein kan definere "listepop" i timevis og finne musikk eg likar der.

Du sier også basert på hva du "liker", uten at det faktisk medfører faktisk kvalitet. Det gir det heller ingen rett. Har du noe motbevisende på denne fronten ser jeg gjerne at du presenterer det.

All musikkdiskusjon må i bunn og grunn ta utgangspunkt i at alle utsagn har en implisitt "jeg mener at"-begynnelse.

Som sagt, eg har ikkje utbrodert kva min musikksmak for augeblikket er basert på. Ikkje ser eg poenget her heller. Det som i mine øyre er kvalitet er sikkert makkverk i andre sine. Musikksmak er og vil alltid vere subjektivt. Difor ser eg ikkje kvifor du har så store problem med det eg har skrive her. Det ser ut som du veit veldig godt at all musikkdiskusjon er subjektiv.

Har eg ikkje rett til å meine kva eg vil om musikk?

Hadde det vore betre om eg byrja kvar setning med "eg meiner"?

Lenke til kommentar

Kjøp aloe vera eller after sun.

Eventuelt smør på eit eller anna du finn i huset. Berre kjøleeffekten kan hjelpe.

Litt for sent. Det er verst den første natta, døgnet etter går det helt greit. :p

Det nærmeste jeg kan tenke på må være å slenge en ispose i nakken.

Lenke til kommentar

Eg kunne lista opp mange spesifikke punkt, men eg ser ikkje heilt poenget. Eg ser framleis ikkje var sjølvmotseiingane er.

Selvmotsigelsen er i at du påstår at du kritiserer musikken, men ikke lyttere. Dette er to poster etter " Den gjengen der kunne musikk." Samtidig, ved å si "det er drit" sier man også "siden du liker det må du like drit", hvorpå du i neste åndedrag sier "men jeg kritiserer ikke lytteren".

Eg likar mykje pop, det er ikkje saken. Problemet ligg vel i at ein vanskeleg kan dele pop inn i grupper utan å måtte liste opp artistar og band. Det er sjølvsagt eit svært generell påstand. Ein kan definere "listepop" i timevis og finne musikk eg likar der.

Allikevel presterer du å omtale listepop som det du gjør og avfeie det på samme måte som papparockere.

Hadde det vore betre om eg byrja kvar setning med "eg meiner"?

Nei, og det var poenget med det avsnittet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...