Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Legitimiten din blir kraftig styrket av "resten av makkverket".

Heile resten av VG-lista. :p

Ta med kamera og rapporter hva som er så jævlig spesielt med øya siden de må nevne den i hver jævla værmelding på radioen.

Høyrer aldri på radio, men det bur sikkert 12-13 personar der.

Lenke til kommentar

Den gjengen der kunne musikk. Det er noko anna enn Bieber, Rihanna, Skrillex og resten av makkverket.

Jeg liker deg merker jeg.

Setter en femtilapp på at du er papparocker.

Ikke noe galt med dem ^^

Lenke til kommentar

Jo. De er faktisk verre enn listepopungene, for de innbiller seg at de er bedre.

Enn hvis man er papparocker uten å innbille seg at man er bedre, og bare liker å høre på musikken man selv liker, og lar det være med det? :)

Lenke til kommentar

Enn hvis man er papparocker uten å innbille seg at man er bedre, og bare liker å høre på musikken man selv liker, og lar det være med det? :)

Da er man sannsynligvis bare en eldre person som, uten å tenke noe videre på det, hører på musikken som var populær i deres barndom. Papprockere er hovedsaklig unge, hvite, trangsynte middelklassegutter som mener at "ekte" musikk må ha gitar, trommer og bass og at Rush, Creedence og Led Zep var musikkhistoriens pinakler.

Lenke til kommentar

Eg er verken pappa eller rocker, så det er sagt. Ikkje er eg gammal heller.

Når det gjeld musikk så har eg ein ganske enkel haldning. Eg likar min musikk og har mine meiningar rundt forskjellige typar musikk, men eg kritiserer ikkje andre for å lytte på musikk eg ikkje bryr meg om sjølv. Vil folk høyre på listepop så er det deira val. Det er viktig å kunne sjå ting frå fleire perspektiv.

Når det er sagt så meiner eg og vil sikker alltid meine at listepop er trasig masseproduksjon av musikk, framført av lettkledde damer. Video killed the radio star?

Så lenge det finnes musikk eg likar der ute så ofrar eg lite tid og energi til anna musikk.

Eg meiner derimot eg har rett til å kalle anna musikk for makkverk. Problemet til enkelte er at dei tar eit angrep på musikksmaken deira som eit angrep på dei. Då må eg setje meg inn i perspektivet til dei som føler seg angripen og prøve å analysere kvifor. Konklusjonen er stort sett at folk er forskjellige.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...