Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, det gjer eg.

Nettopp hjemme fra jobb. Greit nok, gratis innpass på både festival og fotballkamp. Festivalen var det mest interessante. Grei musikk og sitte rundt en foss og se på folk som spiller jazz passer meg utmerket. Spesielt med tanke på alle de lettkledde jentene. ^^

Kampen var en lokal fotballkamp i sjettedivisjon. 105 kjedelige minutter. Bare 6 mål og 2 taklinger. Skuffende. Ikke like mange heite eller lettkledde jenter heller, men masse sol, kuskit og "friskluft", så jeg skal ikke klage for mye. :p

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Greit, det. Møtes om 30 min?

Må vel uansett fylle luft i dekkene på sykkelen og det gidder jeg ikke nå. Da blir det skauen.

Lenke til kommentar

Les Misérables er eit flott stykke. Eg var sceneteppekoordinator under ein musikal halde av eit lokalt kor for mange år sidan.

Det er fantastisk. Jeg har et utrolig sterkt forhold til musikken, så jeg blir litt sippeunge hver gang jeg hører på den. Det hadde vært dødskult å ha vært involvert i en produksjon!

Lenke til kommentar

Notodden.

Har lyst å reise til New York, men ingen å reise med.

Det er fantastisk. Jeg har et utrolig sterkt forhold til musikken, så jeg blir litt sippeunge hver gang jeg hører på den. Det hadde vært dødskult å ha vært involvert i en produksjon!

Ikkje så rart. Musikalsk sett er det fantastiske komposisjonar.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...