Lycantrophe Skrevet 6. juli 2012 Del Skrevet 6. juli 2012 Vet aldri når man møter menn med tissen ute og webcam der. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 6. juli 2012 Del Skrevet 6. juli 2012 Skype er kanskje ikke den verste protokollen, men det har definitivt den verste programvaren. Noe mer bloated, stygt, tregt, upraktisk og uoversiktlig skal du lete lenge etter. Jo før alle slutter å bruke det jo bedre. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 6. juli 2012 Del Skrevet 6. juli 2012 Får tilføye at jeg er enig med britboy her, men kan legge til at jeg ikke har allverdens pent å si om protokollen heller. Hjelper selvfølgelig ikke at den er kjip å implementere tredjeparter til. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 6. juli 2012 Del Skrevet 6. juli 2012 Hvorfor er jeg fortsatt våken? :< Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 6. juli 2012 Del Skrevet 6. juli 2012 Fordi natten er enda ung. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 6. juli 2012 Del Skrevet 6. juli 2012 Ikke for meg. Jeg er sykt trøtt, men klarer ikke gå den ene meteren bort til senga for å legge meg. Det er noe ekstremt hypnotiserende med å oppdatere diverse fora for å finne nye poster... Også sendte jeg ei melding for en time siden som jeg ikke har fått svar på. Jenter er teite :< Lenke til kommentar
Fullmånemocca Skrevet 6. juli 2012 Del Skrevet 6. juli 2012 Kan jeg stille ett spørsmål? Jeg husker ikke hvor jeg går inn her på diskusjon.no for å opprette en diskusjon, noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 6. juli 2012 Del Skrevet 6. juli 2012 Også sendte jeg ei melding for en time siden som jeg ikke har fått svar på. Jenter er teite :< Jeg kan legge telefonen en plass jeg ikke ser den, så glemmer jeg den, også tar det timesvis før jeg ser på den igjen, da når jeg går å legger meg. Hvis det er noen trøst. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 6. juli 2012 Del Skrevet 6. juli 2012 Nei Men takk for at du prøver. Jeg vurderer å ringe men er redd for at det ikke vil passe (siden meldingen ikke ble besvart) om hun er opptatt med noe eller noen... Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 6. juli 2012 Del Skrevet 6. juli 2012 Faen! Mista den eksterne harddisken i gulvet, og nå lager den lyder farlig lik 'click of death'. What to do? Er alt håp ute? Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 6. juli 2012 Del Skrevet 6. juli 2012 Ja. Håper du ha backet opp musikken din. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 6. juli 2012 Del Skrevet 6. juli 2012 (endret) Satan som det regner. Og jeg som hadde tenkt meg ut på festival i morra for å treffe venner... Endret 6. juli 2012 av Knewt Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 6. juli 2012 Del Skrevet 6. juli 2012 Har heldigvis musikken på en annen harddisk Men utrolig irriterende om alt er tapt. Diskgjenoppretting da? Lenke til kommentar
settings Skrevet 6. juli 2012 Del Skrevet 6. juli 2012 (endret) Er det noe liv her inne i natt? Endret 6. juli 2012 av settings Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 6. juli 2012 Del Skrevet 6. juli 2012 Er det noe liv her inne i natt? Ja. Lenke til kommentar
settings Skrevet 6. juli 2012 Del Skrevet 6. juli 2012 daså, what to do? musikktips? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 6. juli 2012 Del Skrevet 6. juli 2012 Skal du ha den sære stilen eller noe klassisk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg