Sexylubb1 Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Du skrøt jo veldig av din evne til å dukke opp når så skjedde for et par dager siden. Du er sen i dag og. Tipper Hedvig er en jævel til å knappe opp med en hånd. Så... Det må vi finne ut. Fin konkurranse på neste forumtreff Jeg har bukse med knapp i. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Bah. Jeg kjeder meg. Sett 3 sesonger Criminal Minds på 3 dager. Holder på med sesong 4 i dag. Har ellers gått meg en tur, spilt Diablo 3 i noen timer, vasket og ryddet ... Kanskje jeg bare skal lese ut noen flere bøker. 1 Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Alltid koselig å lese bøker. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Faen altså. Må jeg virkelig melde meg inn på Facebook. Vil ha tilgang til forhåndssalg til Ricky Gervais. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Alltid koselig å lese bøker. Joda. Leser "Going Postal" av Terry Pratchett nå. Samt "The Count of Monte Cristo" av Alexandre Dumas på mobilen. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 (endret) Gjør som meg. Godzilla maraton. Det er 28 filmer fra 1954-2004. Har bare sett de fra 1985 og utover, da. Mye bedre effekter. Titlene et stort sett godzilla vs (insert monster navn). Fant alle i en torrent, japansk med engelsk tekst Endret 5. juli 2012 av Bytex Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Har vel en 5-6 av de på DVD og VHS. Nei, Satan! Shortsen min har revna i skrittet. Lurer på om jeg kan sy den uten at den går opp ... Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Gjør som meg. Godzilla maraton. Det er 28 filmer fra 1954-2004. Har bare sett de fra 1985 og utover, da. Mye bedre effekter. Titlene et stort sett godzilla vs (insert monster navn). Fant alle i en torrent, japansk med engelsk tekst Yeaman. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Du skrøt jo veldig av din evne til å dukke opp når så skjedde for et par dager siden. Du er sen i dag og.en hånd. Så.. Jeg har begynt å få meg et liv i det siste. Nå er jeg i Ski faktisk. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Jeg er forspist på burritos, og det var så verdt det. <3 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Jeg har begynt å få meg et liv i det siste. Nå er jeg i Ski faktisk. Hvorfor i alle dager drar man dit? (Jeg måtte sjekke det på google for å finne ut hvor det var...) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Fordi det bor heite chicks der? Lenke til kommentar
""" Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 (endret) Gjør som meg. Godzilla maraton. Det er 28 filmer fra 1954-2004. Har bare sett de fra 1985 og utover, da. Mye bedre effekter. Titlene et stort sett godzilla vs (insert monster navn). Fant alle i en torrent, japansk med engelsk tekst Er jo helt idiotisk å ikke gidde å se den beste Godzilla-filmen. Ishiro Honda's orginale Godzilla fra 54 er uten tvil den absolutt beste. Alt er bedre med den, og det inkluderer også effektene. Greit å nevne at Ishirô Honda generelt er aller best når det kommer til Godzilla-filmer. Endret 5. juli 2012 av Sex Raptor Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Hvorfor i alle dager drar man dit? (Jeg måtte sjekke det på google for å finne ut hvor det var...) Familiebesøk. Fordi det bor heite chicks der? Nå er vel ikke det helt hovedmotiasjon for meg når det gjelder det meste Og i Ski herjer for det meste fjortisstilen helt til man runder 25 eller noe. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Familiebesøk. Familiebesøk =/= liv. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 hvaslags fjortsstil? Bimbostil eller hva man nå skal kalle det Tupert hår og litt for mye brunkrem. Familiebesøk =/= liv. Jeg er glad i familien min, og gidder ikke følge den teite ideen om at det skal være teit å henge med dem fordi vi er i slekt. 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Jeg sa ikke det var teit. Jeg liker (mesteparten) av min familie jeg og! Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 hvaslags fjortsstil? Bimbostil eller hva man nå skal kalle det Tupert hår og litt for mye brunkrem. Familiebesøk =/= liv. Jeg er glad i familien min, og gidder ikke følge den teite ideen om at det skal være teit å henge med dem fordi vi er i slekt. Aha skjønner. Er koselig å henge med familie. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg