Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Du skrøt jo veldig av din evne til å dukke opp når så skjedde for et par dager siden. Du er sen i dag og.

Tipper Hedvig er en jævel til å knappe opp med en hånd. Så...

Det må vi finne ut. Fin konkurranse på neste forumtreff :p

Jeg har bukse med knapp i.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gjør som meg. Godzilla maraton. Det er 28 filmer fra 1954-2004. Har bare sett de fra 1985 og utover, da. Mye bedre effekter. Titlene et stort sett godzilla vs (insert monster navn). Fant alle i en torrent, japansk med engelsk tekst

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Gjør som meg. Godzilla maraton. Det er 28 filmer fra 1954-2004. Har bare sett de fra 1985 og utover, da. Mye bedre effekter. Titlene et stort sett godzilla vs (insert monster navn). Fant alle i en torrent, japansk med engelsk tekst

Yeaman.

post-161136-0-33529400-1341511341_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Du skrøt jo veldig av din evne til å dukke opp når så skjedde for et par dager siden. Du er sen i dag og.en hånd. Så..

Jeg har begynt å få meg et liv i det siste. Nå er jeg i Ski faktisk.

Lenke til kommentar

Er jo helt idiotisk å ikke gidde å se den beste Godzilla-filmen. Ishiro Honda's orginale Godzilla fra 54 er uten tvil den absolutt beste. Alt er bedre med den, og det inkluderer også effektene.

Greit å nevne at Ishirô Honda generelt er aller best når det kommer til Godzilla-filmer.

Endret av Sex Raptor
Lenke til kommentar

Hvorfor i alle dager drar man dit? (Jeg måtte sjekke det på google for å finne ut hvor det var...)

Familiebesøk.

Fordi det bor heite chicks der?

Nå er vel ikke det helt hovedmotiasjon for meg når det gjelder det meste :p Og i Ski herjer for det meste fjortisstilen helt til man runder 25 eller noe.

Lenke til kommentar

hvaslags fjortsstil?

Bimbostil eller hva man nå skal kalle det Tupert hår og litt for mye brunkrem.

Familiebesøk =/= liv.

Jeg er glad i familien min, og gidder ikke følge den teite ideen om at det skal være teit å henge med dem fordi vi er i slekt.

• Liker 1
Lenke til kommentar

hvaslags fjortsstil?

Bimbostil eller hva man nå skal kalle det Tupert hår og litt for mye brunkrem.

Familiebesøk =/= liv.

Jeg er glad i familien min, og gidder ikke følge den teite ideen om at det skal være teit å henge med dem fordi vi er i slekt.

Aha skjønner.

Er koselig å henge med familie. :yes:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...