b-real Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Prøv 4 timers søvn. Herregud, ikke lenge igjen nå til man skal hjem Klokka.no er blitt betal-nettside. LOL http://klokka.no/ Wow, that's retarded. Nesten så man skulle ha pushet opp et gratis alternativ azap zulu. Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Vel, hvis man trykker "Nei takk" så kommer man videre til en reklameinfisert klokka.no da... Men... Mja... Utrolig teit. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 haha ja det er ganske tilbakestående. pleide å sjekke klokka.no innimellom for å se hvor bra jeg lå ann får gå over til timeanddate.com da Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Prater dere om? Er jo bare å trykke den store NEI TAKK linken så kommer klokka frem som før. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Så ikke noe link. Tho jeg så ikke så fryktelig nøye etter skal det sies og orker iallefall ikke det steget å gå tilbake til forrige side for å åpne siden igjen eller trykke F6 og skrive addressen, alt for mye pes. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Neiiida den lyste jo bare i rødt, "Vil du kjøpe VIP abonnement? NEI, TAKK" Lenke til kommentar
settings Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 (endret) klokka på pc'en går 7 sek for sakte. nå er den på -1 sek Endret 5. juli 2012 av settings Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Klokken på min PC går helt korrekt. Woho. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Tre timer elns til jeg reiser hjemmefra. Sommerfuglene har først meldt sin ankomst i dag. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Prøv å si til Anfall "Du, jeg har så vondt i magen at jeg orker ikke dra likevel". Gjør det gjør det gjør det!!! Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Tre timer elns til jeg reiser hjemmefra. Sommerfuglene har først meldt sin ankomst i dag. Det blir bra. Gjør som Anfall sier hele tida, og la henne passe på deg, så blir ferien så fin atte. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Sitter her og prøver å underholde en valp med å trene littegranne. Han er veldig flink, men katten min og mamma distraherer ham veldig, spesielt siden døren er åpen. Curse all these people. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Faen, så skarpe kanter brev og A4-ark kan ha. Skjærte meg igjen. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Klina med ei jente som har kjæreste i sta. First time for everything. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Faen, nyeste skiva til Infected Mushroom er digg. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Noe av det verste jeg har hørt i år. Og jeg digger de foregående skivene. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Depeche Mode til å hale ut tida mens jeg venter på å dra. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Første gangen Stefan drikker blodet til Elena er det mest romantiske øyeblikket i hele Vampire Diaries. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg