Aalton Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Det samme slo meg, jeg vil faktisk ha en slik jeg Du vil vel ha alt. Nei, så lenge jeg har deg er jeg egentlig fornøyd Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeje, får jeg ikke spandert øl kan jeg ta hjemmefra (: Du vet at de over atten på treffet kan få pes om du drikker der? Dessuten tror jeg ikke noen vil ha en dritings femtenåring på forumtreff. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Om det er fakta eller ikke skal jeg ikke diskutere. >.<Fint. Innerst inne vet du at jeg har rett. ^^ Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Nei, så lenge jeg har deg er jeg egentlig fornøyd Naww.. Fint. Innerst inne vet du at jeg har rett. ^^ Så langt inne at det er på utsida? Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Det samme slo meg, jeg vil faktisk ha en slik jeg Dusk eller lue? Den var jo ... rund. Tror de vi lagde på barneskolen var runnere. Hysj! Jeg brukte bomullstråd, og det er helt jævlig .. Kibs: Takk Mushi: Jeg tror jeg må støvsuge først Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Nei, så lenge jeg har deg er jeg egentlig fornøyd She's all miiiiine! moahahahahaha! kibs: nei. Endret 9. januar 2008 av NgZ Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg har ikke planer om å drikke på forumtreff Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Dere vet hvem som ga meg alkohol HOST. Men dritings? På et forumtreff? Okaaay... Lenke til kommentar
mushi Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Kunne ønske jeg hadde garn Vil også lage! Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Det samme slo meg, jeg vil faktisk ha en slik jeg Dusk eller lue? Begge deler? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg har ikke planer om å drikke på forumtreff Det var ikke deg jeg siterte heller, så det går greit. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg har ikke planer om å drikke på forumtreff Og jeg legger ikke planer om å kjøpe store kvanta uran, for jeg får ikke lov uansett. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 She's all miiiiine! moahahahahaha! Ond latter? Jeg har ikke planer om å drikke på forumtreff HaHa! TAPER!!! :!: Neida. Hvorfor ikke? Lenke til kommentar
LeLiLa Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Chris du glemte å legge til 10x Tror det er nødvendig Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg har ikke planer om å drikke på forumtreff Det var ikke deg jeg siterte heller, så det går greit. Ville bare avklare det. Gotzone skal tydeligvis bli drita full Lenke til kommentar
LeLiLa Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Slapp av folkens, vi tuller, dere lager så mye bråk ut av tull --, Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 14åringer som drikker og skryter av det er tragisk Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Begge deler? Takk, men synd at den gis bort til bestekompisen min Kunne ønske jeg hadde garn Vil også lage! Hele rommet mitt er garn Jeg tåler ikke synet snart .. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Slapp av folkens, vi tuller, dere lager så mye bråk ut av tull --, "Vi"? Snakker du om deg selv i flertall? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 She's all miiiiine! moahahahahaha! Ond latter? Ja? Det er jo ondt gjort mot alle de som ikke får deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg