Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er arbeidsledig og har enda (med tanke på at det er tirsdag nå) 14 dager med frihet, før jeg skal inn i militæret. Jeg har hatt denne friheten siden 1 desember og begynner så smått og gå lei.

Men, nå har jeg et sted å snakke dritt med folk :p

Lenke til kommentar
Jeg er arbeidsledig og har enda (med tanke på at det er tirsdag nå) 14 dager med frihet, før jeg skal inn i militæret. Jeg har hatt denne friheten siden 1 desember og begynner så smått og gå lei.

Men, nå har jeg et sted å snakke dritt med folk :p

jeg kan holde med selskap :) er sykemeldt frem til fredag :D

Nei, svarte. Nå forlater jeg stuen før jeg blir sittende og se enda en film. Tentamen for svarte. Må finne frem den grafiske kalkulatoren min. God natt, kafémennesker! *vinke pent*

natte becca! sov godt og drøm søtt :)

Lenke til kommentar

Faen ass. Jeg får ikke sove, fordi jeg bare hoster. Jeg har kjempemye skolearbeid jeg skulle hatt gjort, og jeg trenger deres hjelp litt her nå.

Skal jeg:

A: Ta en dag fri i morgen og få gjort mye av det jeg trenger, og samtidig bli frisk?

B: Legge meg nå, kanskje få 4 timer søvn og dra på skolen. Jeg er redd jeg ikke får med meg stort i morgen pga søvnmangel og syke.

Hjelp meg folkens. Første alternativ til 2 stemmer.

Lenke til kommentar
Fravær er noe dritt. Suck it up å kom deg på skolen.

(Ja jeg vet det suger heftig, tro meg, jeg har vært der)

Ok det er én stemme for å dra på skolen.

Nå skal det sies at jeg har 2 dager fravær til sammen dette skoleåret (siden august)

Edit: glemte tallet ^^

Endret av danno_O
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...