Espen pai Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 jeg pleier å klare det når jeg tenker jeg skal det. Men hjelpes. dette er ivartfall en godkjent grunn da Lenke til kommentar
Olum Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Da skal man komme seg i seng mens man leser siste kapittelet i HP7. Har ikke lest den på norsk før God natt. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Å faen, jeg tror jeg gikk glipp av noe. Hva var motivet? >< Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Å faen, jeg tror jeg gikk glipp av noe. Hva var motivet? >< tror motiver er denne tråden... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Gah. Jeg skulle legge meg, og så fant jeg Chucky. xD Hahahah. Jeg må komme meg i sengen, jeg har tentamen i morgen. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Da var det til sengs med meg, natta Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Har vi fått ny "SO" ? Hei! *vinke* Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 natta da... teit att alle skulle legge seg... jeg har fri i morgen, og ser ingen grunn til og legge meg... ivartfall ikke før CSI er ferdig Hei pasient Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 All lightergass er vel butan om jeg ikke tar helt feil. Er vel en blanding? Synd jeg sprengte den siste boksen min for litt siden ellers så hadde jeg sjekka. Bruker jo ikke gass jeg vettu, bare bensin til zippoer. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg er arbeidsledig og har enda (med tanke på at det er tirsdag nå) 14 dager med frihet, før jeg skal inn i militæret. Jeg har hatt denne friheten siden 1 desember og begynner så smått og gå lei. Men, nå har jeg et sted å snakke dritt med folk Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Nei, svarte. Nå forlater jeg stuen før jeg blir sittende og se enda en film. Tentamen for svarte. Må finne frem den grafiske kalkulatoren min. God natt, kafémennesker! *vinke pent* Endret 8. januar 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg er arbeidsledig og har enda (med tanke på at det er tirsdag nå) 14 dager med frihet, før jeg skal inn i militæret. Jeg har hatt denne friheten siden 1 desember og begynner så smått og gå lei. Men, nå har jeg et sted å snakke dritt med folk jeg kan holde med selskap er sykemeldt frem til fredag Nei, svarte. Nå forlater jeg stuen før jeg blir sittende og se enda en film. Tentamen for svarte. Må finne frem den grafiske kalkulatoren min. God natt, kafémennesker! *vinke pent* natte becca! sov godt og drøm søtt Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Nice Espen! Blir vel og hoppe til køys om en time. Selv om jeg er arbeidsledig har jeg faktisk en ganske så normal døgnrytme God natt Rebecca Endret 8. januar 2008 av Pasient Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 legger meg snart selv... må se ferdig CSI først tenkte jeg sett episoden 2-3 ganger før tror jeg... men klarer ikke la være og se Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Horer på diverse fora og hører på musikk. Vinskvetten er serdeles morsom musikk Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Faen ass. Jeg får ikke sove, fordi jeg bare hoster. Jeg har kjempemye skolearbeid jeg skulle hatt gjort, og jeg trenger deres hjelp litt her nå. Skal jeg: A: Ta en dag fri i morgen og få gjort mye av det jeg trenger, og samtidig bli frisk? B: Legge meg nå, kanskje få 4 timer søvn og dra på skolen. Jeg er redd jeg ikke får med meg stort i morgen pga søvnmangel og syke. Hjelp meg folkens. Første alternativ til 2 stemmer. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Fravær er noe dritt. Suck it up å kom deg på skolen. (Ja jeg vet det suger heftig, tro meg, jeg har vært der) Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Fravær er noe dritt. Suck it up å kom deg på skolen. (Ja jeg vet det suger heftig, tro meg, jeg har vært der) Ok det er én stemme for å dra på skolen. Nå skal det sies at jeg har 2 dager fravær til sammen dette skoleåret (siden august) Edit: glemte tallet ^^ Endret 8. januar 2008 av danno_O Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 jeg stemmer skolen sorry, men det er for det beste for deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg