Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

Åja, det var her det begynte ja. Jeg visste ikke jeg var så snill :O

Jeg visste det den dagen du forvirret deg inn hit. Den varme utstrålingen, det inviterende smilet...
Lenke til kommentar

Folkemusikk. Svensk så dann inspirert.

Hihi. Hva heter han svenske folkesangjazz..f.aen, litt sånn jan johanson inspirert.

http://www.youtube.com/watch?v=LMgitKv-78I

Så, da er det sommerferie. Mye takk til en bortglemt venn.

Så hva er det folket skal vie sommerferien til? Video-recording av Nexus..faen, note to self!

Skal en tur hjem og treffe kjentfolk og slekt, kanskje en tur til Tromsø også...uh..faen, roar ja. lol

Anyways..

http://www.youtube.com/watch?v=OleNkTc8D1E&feature=relmfu

Endret av b-real
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Folkemusikk. Svensk så dann inspirert.

Hihi. Hva heter han svenske folkesangjazz..f.aen, litt sånn jan johanson inspirert.

Så, da er det sommerferie. Mye takk til en bortglemt venn.

Så hva er det folket skal vie sommerferien til? Video-recording av Nexus..faen, note to self!

Skal en tur hjem og treffe kjentfolk og slekt, kanskje en tur til Tromsø også...uh..faen, roar ja. lol

Anyways..

Drukket mye?

Lenke til kommentar

Sånn helt seriøst, så drikker jeg ikke alkohol fordi jeg syns så og si samtlige drikker jeg har kommet over (Unntak; Smirnoff Ice, en flaske) smaker dritt. Det er godt mulig det er noe psykisk som spiller meg en puss, men det får så være.

Alkofri er også veldig mye billigere, som passer seg fint for en sunnmøring.

Lenke til kommentar

Sånn helt seriøst, så drikker jeg ikke alkohol fordi jeg syns så og si samtlige drikker jeg har kommet over (Unntak; Smirnoff Ice, en flaske) smaker dritt. Det er godt mulig det er noe psykisk som spiller meg en puss, men det får så være.

Alkofri er også veldig mye billigere, som passer seg fint for en sunnmøring.

Det kommer med alderen. Men enkelte mennesker kommer visstnok, pga arv, aldri til å faktisk like alkohol mener jeg å ha sett på en eller annen dokumentar. Det er masse alkohol jeg ikke liker men øl har begynt å bli godt og det samme har vin. Det er jeg egentlig glad for.

Ellers drakk jeg svært lite før, av samme grunn som deg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...