Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Morn. Jeg var tydeligvis i samtaler med fastlegen min i hele natt. At han faktisk tok telefonen og pratet med meg i en time tyder på at jeg har en bedre fastlege nå enn da jeg bodde på Steinkjer. :p

Uansett, han mente at det kanskje ikke var tannpine, men en betennelse eller noe annet. Frustrerende. Skal jeg bestille time hos legen eller tannlegen? :p

Lenke til kommentar

Noen som hører på RadioResepsjonen her?

Husker dere tips og triks-spalten? Lurer på hvor den intro-sangen er fra (om de da ikke har funnet den opp selv da). Veldig vanskelig å skrive hvordan sangen går, men kan prøve xD

"Na na na Na! Na na na Na! Hey hey, Na na na na"

Lenke til kommentar

Husker dere tips og triks-spalten? Lurer på hvor den intro-sangen er fra (om de da ikke har funnet den opp selv da). Veldig vanskelig å skrive hvordan sangen går, men kan prøve xD

skulle ikke forundre meg om den er egenprodusert.

så du vil tre 10-15 grønne poser uttapå hverandre?

Lenke til kommentar

skulle ikke forundre meg om den er egenprodusert.

Nå har jeg veldig begrenset nett her jeg sitter (på jobb), så får ikke gjort stort research nå. Men ser på en link på Google at noen har hørt noen i South Park nynne på den.

Lenke til kommentar

*bilde*

Sub, ikke basshøyttaler.

Subwoofer (fra engelsk) er en høyttaler som er konstruert for å gjengi de dypeste frekvensene i et lydbilde, som en normal høyttaler har problemer med å gjengi, typisk i området 5-120 Hz. På norsk brukes også begrepet «basshøyttaler» eller «basskasse». En subwoofer gjengir de frekvensene man føler mer enn man hører.[trenger referanse]

den strekker seg farlig nærme pappahumor innimellom, om det sier deg noe.

regner med at det blir rimlig likt mammahumor her, rimlig ille altså.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...