settings Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 NBS - metal episoden. En av de bedre, men ikke helt oppe på toppen. dette har dere sikkert hatt en diskusjon på alerede? Hva er NBS? mente NBF (Norges beste fest)NBS= norges beste sex? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Morn. Jeg var tydeligvis i samtaler med fastlegen min i hele natt. At han faktisk tok telefonen og pratet med meg i en time tyder på at jeg har en bedre fastlege nå enn da jeg bodde på Steinkjer. Uansett, han mente at det kanskje ikke var tannpine, men en betennelse eller noe annet. Frustrerende. Skal jeg bestille time hos legen eller tannlegen? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Jeg har lyst på en sub. 1 Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Noen som hører på RadioResepsjonen her? Husker dere tips og triks-spalten? Lurer på hvor den intro-sangen er fra (om de da ikke har funnet den opp selv da). Veldig vanskelig å skrive hvordan sangen går, men kan prøve xD "Na na na Na! Na na na Na! Hey hey, Na na na na" Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 What, Sjur? Har du ringt til fastlegen din i søvne? "Na na na Na! Na na na Na! Hey hey, Na na na na" Prøv denne nettsiden. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Jeg har lyst på en sub. Jeg har en. Lenke til kommentar
settings Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Noen som hører på RadioResepsjonen her? Husker dere tips og triks-spalten? Lurer på hvor den intro-sangen er fra (om de da ikke har funnet den opp selv da). Veldig vanskelig å skrive hvordan sangen går, men kan prøve xD "Na na na Na! Na na na Na! Hey hey, Na na na na" skulle ikke forundre meg om den er egenprodusert. så du vil tre 10-15 grønne poser uttapå hverandre? Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Noen som hører på RadioResepsjonen her? Husker dere tips og triks-spalten? Lurer på hvor den intro-sangen er fra (om de da ikke har funnet den opp selv da). Veldig vanskelig å skrive hvordan sangen går, men kan prøve xD "Na na na Na! Na na na Na! Hey hey, Na na na na" skulle ikke forundre meg om den er egenprodusert. Nå har jeg veldig begrenset nett her jeg sitter (på jobb), så får ikke gjort stort research nå. Men ser på en link på Google at noen har hørt noen i South Park nynne på den. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 *bilde* Sub, ikke basshøyttaler. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Don't know if din humor er tørrere enn min or. .. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 (endret) jeg søkte bare på subwoofer edit: jeg har tørrere humor enn de fleste. Endret 3. juli 2012 av Shikaru Lenke til kommentar
settings Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 jeg søkte bare på subwoofer edit: jeg har tørrere humor enn de fleste. hvor tørr er den? snakker vi ørken? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 den strekker seg farlig nærme pappahumor innimellom, om det sier deg noe. Lenke til kommentar
settings Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 *bilde* Sub, ikke basshøyttaler. Subwoofer (fra engelsk) er en høyttaler som er konstruert for å gjengi de dypeste frekvensene i et lydbilde, som en normal høyttaler har problemer med å gjengi, typisk i området 5-120 Hz. På norsk brukes også begrepet «basshøyttaler» eller «basskasse». En subwoofer gjengir de frekvensene man føler mer enn man hører.[trenger referanse] den strekker seg farlig nærme pappahumor innimellom, om det sier deg noe. regner med at det blir rimlig likt mammahumor her, rimlig ille altså. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Når Lars sier sub, tenker jeg ikke på subwoofer akkurat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg