L4r5 Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Noen som har lenke til den sketsjen der han Monty Python-duden liksom leser nyheter på norsk? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Høres mere ut som nederlandsk Lenke til kommentar
multisync Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Stuck i Firenze, må reise om 2-3 dager til et annet sted, og så fly hjem fra Zagreb. Skulle møte en dude, men har ikke hart fra han på en mnd. så da må jeg nok finne på noe annet, zagreb er uansett ikke noe særlig bra reisemål nå på sommeren. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Hva skjer om en marshmallow treffer jorden med 99,99% av lysets hastighet? Vel, jeg ville ikke vært i nedslagsområdet hvertfall. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 NBS - metal episoden. En av de bedre, men ikke helt oppe på toppen. dette har dere sikkert hatt en diskusjon på alerede? Hva er NBS? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Hva skjer om en marshmallow treffer jorden med 99,99% av lysets hastighet? Vel, jeg ville ikke vært i nedslagsområdet hvertfall. Den hellige boka jeg følger sier at dette med sikkerhet kommer til å skje om noen måneder! Dette har jeg funnet ut ved å legge tilfeldige tall sammen som blir nevnt i boka, og ganget det med antall sider. Den eneste måten vi kan redde oss selv på er å klatre opp på et fjell umiddelbart! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Fantastisk. Jeg våkna nå av kraftige smerter i en av de få tennene jeg ikke har noe karies eller anna møkk i. Og da jeg var hos tannlegen for en uke siden, sa de at de ikke hadde tid til ny time før neste tirsdag. Tror jeg må ringe innover og høre om noen har avbestilt. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Haha, jeg tror jeg har sprengt mine høytalere gitt. Kanskje på tide å investere i noe nye, Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Haha, jeg tror jeg har sprengt mine høytalere gitt. Kanskje på tide å investere i noe nye, Mine synger å på sitt siste vers. Litt ulyd fra subbene gitt Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Nok en herrlig tannlegetime..3 hull på en gang, done for i år. No pain, bare litt tungt å gape i en time. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Du har i det minste en sub Hadde 2. Går bra så lenge jeg ikke øker volumet fra 20 å oppover. Prøver jeg meg høyere så kommer det bare skrapelyd Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Nok en herrlig tannlegetime..3 hull på en gang, done for i år. No pain, bare litt tungt å gape i en time. Så sant, så sant. Det verste med hele tannlegebesöket er faktisk gapinga. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 (endret) Også den spiralkrøll luftgreia som ligger og trykker mot tannkjøttet. Får jo ikke flytta på den heller når hendene er låst under bordet. Endret 3. juli 2012 av Bytex Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 sov til 12 i dag jo... første gang på over et år trur jeg. sløser jo bort masse av dagen :/ Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Jeg stod opp 11. Lenge siden jeg har vært oppe før 12. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg