Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rekk opp handa de som leste dette med melodien i hodet. .o/

.o/

(de som ikke gjorde det har en skrue løs)

NBS - metal episoden.

En av de bedre, men ikke helt oppe på toppen.

dette har dere sikkert hatt en diskusjon på alerede?

Virker egentlig som om det bare er du som bryr deg. Jeg synes showet er tidig men ikke egentlig verdt å diskutere.

Lenke til kommentar

Huff å huff.. Tror jeg har fått pollenallergi :(

Hvordan fungerer det med lege. Er det bare å møte opp på legekontoret eller må jeg bestille time. Noen som vet?

Zyrtec får du kjøpt reseptfritt på butikken. Fungerer knall hos meg hvertfall.

Endret av Kim Spartacus
Lenke til kommentar

Huff å huff.. Tror jeg har fått pollenallergi :(

Hvordan fungerer det med lege. Er det bare å møte opp på legekontoret eller må jeg bestille time. Noen som vet?

Zyrtec får du kjøpt reseptfritt på butikken. Fungerer knall hos meg hvertfall.

Har hørt at man får billigere medisiner på resept?

Har bare ikke vært konsentrert på skolen, så karakterene uteble.

Si til moren din at du vet om mange svært vellykkede personer med dårlige eller mangelfull skoleutdannelse. Jeg og Bill Gates, for å nevne to.

Det var vel litt enklere med lite/ingen utdannelse for noen tiår siden...

Lenke til kommentar

Det var vel litt enklere med lite/ingen utdannelse for noen tiår siden...

Uh... nei? Du må bare ha kontakter, og/eller være flink. Verre er det ikke. Kontakter skaffer deg jobben, dyktigheten beholder den / gir bedre lønn + stilling.

Drev du og Bill Gates og krangla med mora deres om karakterer når dere var 19?

Bill Gates droppet jo ut av skolen helt. Jeg har ikke akkurat kranglet, men har diskutert mye ja. Jeg var også svært avhengig av WoW og lignende, og det gikk selvsagt også utover en manglende skoleinteresse. Men nå sitter jeg jo her. Kan jo ikke klage, som sagt.

Lenke til kommentar

Min far spurte IT-sjefen om det var plass for en midlertidig jobb frem til skolen begynte. Skolen har jeg ennå ikke søkt på. :tease:

Hvor er det? Har vel nevnt det mange ganger.

Jeg spilte WoW hjemme hos foreldrene. :tease:

Servere? Thunderhorn, Defias Brotherhood, Scarshield Legion, The Venture Co. og... uh... The Maelstrom. Tror jeg det var.

Lenke til kommentar

Å. Da har jeg nok ikke spilt med deg. Må jeg søke rundt for å finne ut hvor du jobber?

Men ja... det viser vel at det å ha kontakter er greit. Min bror er litt sånn som deg. Pappa kjenner folk, han liker programmering, han får jobb. Er du dyktig og/eller godt likt er det lett å få bli og. Det gjelder i alle yrker.

Die Antwoord!

Enter the Ninja?

Lenke til kommentar

Å. Da har jeg nok ikke spilt med deg. Må jeg søke rundt for å finne ut hvor du jobber?

La meg bare si at min øverste sjef får med oransje-strikket lue. Hele tiden.

Men ja... det viser vel at det å ha kontakter er greit. Min bror er litt sånn som deg. Pappa kjenner folk, han liker programmering, han får jobb. Er du dyktig og/eller godt likt er det lett å få bli og. Det gjelder i alle yrker.

Yep. Kontakter er inngangsdøra, hvor flink du er er det som lar deg bli.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...