Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Jeg er veldig lite komfortabel med 25+ grader og over, så "sydenferie" er ikke min drømmeferie på noe som helst vis. Bare syter og klager over varmen. Sånn "ligge-på-stranda-i-2-uker" er helvete for meg.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Haha, Bloody beach. Ikke sett fra deg drikken din noe sted du ikke ser den, Lars!

Å joda. Risikosport det vettu. Noen drar på ekstremsportsuka på Voss. Jeg drar til syden og lar være å følge med på drinkene mine.
Lenke til kommentar

ingen kompiser i nærheten pga ferie eller jobb og dama kommer ikke før på torsdag. gidder ikke jobbe nå så sitter her uten å ha noe å gjøre.

hva er det å gjøre som er gøy om dan? har ikke sykkelpumpe og finner ikke ut av å sjonglere med mer enn 3 baller. lei av å sitte inne, og det ekke så veldig gøy å gå tur hele tia. syting er heller ikke så gøy :p

Lenke til kommentar

EL O EL er det eneste jeg har å si til det, Vida.

Sykt at hobbyen din er å sitte ved PCen og vente på en sjanse til å hakke på meg. Sykt.

Bli litt mer sofistikert i dine "fornærmelser". Be ham heller ta en lang gårtur på en kort brygge f.eks.

Jeg ser det bedre å uttrykke meg så bokstavelig at det ikke finnes rom for misforståelser.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...