Bytex Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 (endret) Jeg er veldig lite komfortabel med 25+ grader og over, så "sydenferie" er ikke min drømmeferie på noe som helst vis. Bare syter og klager over varmen. Sånn "ligge-på-stranda-i-2-uker" er helvete for meg. Endret 2. juli 2012 av Bytex Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Reiser til Delhi midt i monsoonperioden så det blir vått, klamt, jævlig varmt og skittent. Men sikkert gøy da! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Jeg kunne ha tenkt meg å reise litt rundt om kring i Frankrike. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Haha, Bloody beach. Ikke sett fra deg drikken din noe sted du ikke ser den, Lars! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Tenåring drept i russisk rulett Så merkelig...! Darwin strikes again! Herregud ere mulig? Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 "Hvert år dør rundt 10 personer av russisk rulett" ... Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Herregud ere mulig? Jeg lurer på hva disse idiotiske ungene tror egentlig skal skje når de spiller russisk rullett? Pistolen lager en morsom lyd, og så kan de le av det etterpå? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 tenker med ryggraden da vel Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Haha, Bloody beach. Ikke sett fra deg drikken din noe sted du ikke ser den, Lars! Å joda. Risikosport det vettu. Noen drar på ekstremsportsuka på Voss. Jeg drar til syden og lar være å følge med på drinkene mine. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Jeg kunne ha tenkt meg å reise litt rundt om kring i Frankrike. Det kunne faktisk jeg og. Aldri vært der. Trav? Jobber du på Narvesen? ^___^ Nei, men halve bergens travmiljø virker å jobbe her. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Tenåring drept i russisk rulett Så merkelig...! Darwin strikes again! Fnis. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 ingen kompiser i nærheten pga ferie eller jobb og dama kommer ikke før på torsdag. gidder ikke jobbe nå så sitter her uten å ha noe å gjøre. hva er det å gjøre som er gøy om dan? har ikke sykkelpumpe og finner ikke ut av å sjonglere med mer enn 3 baller. lei av å sitte inne, og det ekke så veldig gøy å gå tur hele tia. syting er heller ikke så gøy Lenke til kommentar
felicity Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Som K. Grifftun ville sagt: Ny uke, nye nederlag. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Hvem i alle dager er det? Lenke til kommentar
felicity Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 (endret) herregud Endret 2. juli 2012 av Vida Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 EL O EL er det eneste jeg har å si til det, Vida. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 SÅ GÅ OG DØ. Bli litt mer sofistikert i dine "fornærmelser". Be ham heller ta en lang gårtur på en kort brygge f.eks. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 EL O EL er det eneste jeg har å si til det, Vida. Sykt at hobbyen din er å sitte ved PCen og vente på en sjanse til å hakke på meg. Sykt. Bli litt mer sofistikert i dine "fornærmelser". Be ham heller ta en lang gårtur på en kort brygge f.eks. Jeg ser det bedre å uttrykke meg så bokstavelig at det ikke finnes rom for misforståelser. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Jeg ser det bedre å uttrykke meg så bokstavelig at det ikke finnes rom for misforståelser. Bokstavelig sier du? Be han sette fyr på seg selv og hoppe utfor en klippe. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Etter å ha tatt en haug med piller og sprit? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg