Sexylubb1 Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Da er det sikkert blitt retrokult. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 (endret) Synd du ikke var 18 i 1993, da ravepartier faktisk betydde noe. Yezzz. Men det var fortsatt gøyalt. Det var et ulovlig rave i en nedlagt lagerbygning i Oslo, med kun inviterte gjester. De har åpent fra midnatt til åtte om morgenen, med DJ's fra Berlin. Dødskewlt. Primal Behaviour? Endret 1. juli 2012 av Skurupu Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Synd du ikke var 18 i 1993, da ravepartier faktisk betydde noe. Yezzz. Men det var fortsatt gøyalt. Det var et ulovlig rave i en nedlagt lagerbygning i Oslo, med kun inviterte gjester. De har åpent fra midnatt til åtte om morgenen, med DJ's fra Berlin. Dødskewlt. Primal Behaviour? Haha! Var du der? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Ikke i går, men jeg har vært der mange ganger. Har bare sett politiet komme å avslutte festen èn gang, og det var pga naboklager. Men de har sivile spanere der hver eneste gang. Så de veit godt hva som foregår der. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Yeah, det er regler for hva som er greit og ikke greit å gjøre der. Men jeg likte det skikkelig, kommer sikkert til å dra på flere events. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Man TRENGER jo ikke å kjøpe dop fra shady dealere selv om det er raveparty, tross alt. Husker han som ble arrestert utafor et nederlandsk rave som solgte paracet som extasy. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Dop er kult. Du blir kul av å ta dop. Spesielt om du snakker om det åpenlyst for at folk skal vite at du tar dop, da er du kul. 2 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Hvem er det som snakker om å ta dop? De fleste på denne festen holder seg til alkohol, akuratt som utelivet ellers. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 akuratt Tyder på at det ikke bare var alkohol som ble konsumert likevel... Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Hvem er det som snakker om å ta dop? De fleste på denne festen holder seg til alkohol, akuratt som utelivet ellers. Faktisk helt riktig. Var ikke noe mer enn ellers ute på byen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 To k-er, én t antar jeg, så han antyder at du har inntatt droger fordi du ikke stavet ordet rett, eller noe sånt? Huet mitt funker ikke helt enda. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Jeg skjemmes. Hater skrivefeil. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Kan vi ikke bare droppe hele narkotikadiskusjonen? Raveparty er sikkert morsomt! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Min erfaring tilsier at ja, det er det. Lenge siden jeg har vært på rave da. Husker jeg leste "Macht und Rebel" av Abo Rasul. Der beskrev han noen fete raves og fester generelt i Oslo. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Rejveriet > : ( Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Vi får ikke lov til å bryte arbeidsmiljøloven. Lederen i fagforeningen jobber i vår avdeling, og han passer på som en hauk når det er snakk om overtid. "Har han jobbet mere enn 10 timer overtid denne uka? Da er det uaktuellt" Sjefen vår også, det er alltid de samme overtidshaiene som vil jobbe helg når det er mulig. Men mange får ikke lov siden de har jobbet for mye allerede den mnd. Ikke mye fagforeningen på den bedriften nei , ho ho Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Ah. Isvann, paracetamol og 7 sesonger Criminal Minds. Dette blir en bra dag. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Klinte med en som sa han het Lars i går. Det var deg, sant? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg