Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

Morgenene er alltid så vanskelige. Det å planlegge hva man skal se av serier eventuelt filmer utover dagen. Herre!

Lenke til kommentar

Gidder ikke å deppe over å ha en jobb altså. Det er et privilegium som gjør at jeg kan kjøpe det meste jeg trenger eller har lyst på, og bo i egen leilighet!

Man bruker 1/3 av livet sitt på jobb (8 timer snitt om dagen), så har man en jobb man hater er det bare å finne noe annet.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Gidder ikke å deppe over å ha en jobb altså. Det er et privilegium som gjør at jeg kan kjøpe det meste jeg trenger eller har lyst på, og bo i egen leilighet!

Man bruker 1/3 av livet sitt på jobb (8 timer snitt om dagen), så har man en jobb man hater er det bare å finne noe annet.

8 timer om dagen, 7 dager i uka. 54 timer i uka. Noen som ikke helt følger arbeidsmiljøloven? :----D

Hilsen fyren som er på jobb.

Lenke til kommentar

Klager ikke over at jeg har jobb, men trenger litt tid på å bli comfy i ny jobb.

Lenke til kommentar

Vi får ikke lov til å bryte arbeidsmiljøloven. Lederen i fagforeningen jobber i vår avdeling, og han passer på som en hauk når det er snakk om overtid. "Har han jobbet mere enn 10 timer overtid denne uka? Da er det uaktuellt"

Sjefen vår også, det er alltid de samme overtidshaiene som vil jobbe helg når det er mulig. Men mange får ikke lov siden de har jobbet for mye allerede den mnd.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Driver å rydder/vasker gjennom leiligheten. Fant nettopp en haug med mynt. Jeg hadde glemt ut hvordanden norske 5-kroningen ser ut... Bruker dere fortsatt kontanter?

Jau. Brusmaskina på jobb tar ikke kort :----(
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...