Sidious Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Dakkars. Men på den annen side er det jo ikke godt med for mye potetgull heller? Føler iallfall at det smaker best de første fem-ti minuttene. Så lenge potetgullet varer så lenge er jeg fornøyd. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Jooo, jeg kan spise potetgull hele dagen jeg. Har faktisk en pose til, men skal teste viljestyrken og prøve å la den stå til neste helg Lenke til kommentar
""" Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 (endret) Jaggu. Får stikke ned til byen etterpå og glane litt. Gjør det. Høres knall ut! http://www.youtube.com/watch?v=E8-wcZwfeWg Burde bli knall. Passer jo særs godt med øl. Håper Kristopher Schau lar meg smake på tissen hans. Endret 30. juni 2012 av Sex Raptor Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Jooo, jeg kan spise potetgull hele dagen jeg. Har faktisk en pose til, men skal teste viljestyrken og prøve å la den stå til neste helg Ah, du er en potetgull-junkie. Jaja, lykke til. Har det på samme måte med brus, jeg. Antar at de fleste av oss har en eller annen "svakhet". Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Haha, ja. Jeg har blitt mye flinkere til å begrense meg i det siste da, klapp på skuldern Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 (endret) Jooo, jeg kan spise potetgull hele dagen jeg. Har faktisk en pose til, men skal teste viljestyrken og prøve å la den stå til neste helg Ah, du er en potetgull-junkie. Jaja, lykke til. Har det på samme måte med brus, jeg. Antar at de fleste av oss har en eller annen "svakhet". Jepp, mine er snus, jordbæris og Bendits ananas, mango og appelsin-smoothie. Har klart å kutte brus, tyggis, potetgull, godteri, halspastiller og sjokomelk. Så langt er jeg fornøyd. ^^ Endret 30. juni 2012 av Datasmurf Lenke til kommentar
Itek Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 (endret) Heisann og god dag folkens Jooo, jeg kan spise potetgull hele dagen jeg. Har faktisk en pose til, men skal teste viljestyrken og prøve å la den stå til neste helg - du får meg nesten til å hente en pose... Godteri smaker mye bedre før jeg spiser middag Hvorfor har du ikke med 101 dalmantinere i pollen din, Hedvig? Endret 30. juni 2012 av Itek Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Jeg er mæ sjæl 110 prossent!! Lenke til kommentar
""" Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Da jeg og Anulaibar inviiterte pakistanerne fra Ensjø over på middag, kveldskos og bukkakeparty. Lenke til kommentar
Itek Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Hmm, det er visstnok skuddsekund i natt ! - trodde skuddsekundene ble lagt til 29.februar jeg... Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Hvorfor har du ikke med 101 dalmantinere i pollen din, Hedvig? Den kommer med i senere poller Kjører runder, siden det er så mange filmer å velge mellom. Nå fikk jeg lyst å se den. Hmm... Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 4000 innlegg Feil tråd? Uhm, er ikke DNFK en slags tråd for "Shit nobody cares about"? Isåfall kan jeg ikke se at det finnes en tråd som er bedre for det innlegget. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 CS-tid. Tihi 4000 innlegg Feil tråd? Uhm, er ikke DNFK en slags tråd for "Shit nobody cares about"? Isåfall kan jeg ikke se at det finnes en tråd som er bedre for det innlegget. ignore reply, vil normalt k sikkert ha de selv Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 (endret) Meanwhile, in the USA http://www.youtube.com/watch?v=8hxETCiMUdA Repeat after me bitch! I come in the name of jesus by the power of the holy spirit! Endret 30. juni 2012 av Bytex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg