Deadringer Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Fin dag å være levende det her. Digg å rulle i grasset! Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 http://www.side3.no/article3422811.ece TED-talks. Var noen gode der! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Da har jeg kjøpt meg to liter ananasjuice og har massevis av Malibu og isbiter. Tenker dette blir en knall aften! Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 (endret) Jeg er støl, og livet suger. Får gå meg en tur og se om rumpetrollene har blitt til frosker og salamandre ennå. Endret 30. juni 2012 av HedvigR Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Sånn går det når du trener. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 kanskje på tide å få ræva ut av stolen og gå en tur ellerno. har sitti her å sett på serier og malt i hele dag. tenkte å male noe og selge det for å tjene litt penger. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Ja. Fæle greier. Jepp. Nå ... Skal jeg ut i kveld, eller sitte hjemme og drikke? Jeg kan få med meg Kvelertak og Onyx om ikke annet. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 (endret) Kom akkurat inn døra fra en 4 timers rusle tur i Oslo. Mens jeg rusla forbi domkirka kom en politisykkel kjørende og sperret veien i en retning, og masse folk stilte seg opp langs veikanten..så jeg joina dem for å se hva som kom til å skje. Det var visst en homo-parade, et laaaaaaaaaaaangt folketog med vogner som spilte musikk og gale folk som hoppet rundt, diverse homo/lesbisk-foreninger og slikt. Så endel søte damer nesten uten klær Traktorlesbene og transer/skrullehomoer var i overtall, da. "Norwegian bears" var et høydepunkt, svære hårete mannfolk med ølmage og skjegg med bare lærreimer med nagler på overkroppen Når jeg var på tur hjem var det et helt demonstrasjonstog med Etiopere som ropte om å regjeringsskifte i Etiopia. Litt av en overgang. Oslo, I love you. Endret 30. juni 2012 av Bytex 2 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 homseparade må være et morsomt syn Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 (endret) Jepp det var utrolig mye forskjellige folk som gikk der, oppdelt i grupper med bannere. BDSM-gjengen var de mest sexy, faktisk. Noen av damene der så ut som de kom rett fra innspillingen til The Matrix. Det er sånne helt random ting som gjør byturen verdt tida på toget. På youngstorget var det Thailand Travel-paviljong med en scene der en thai-fyr vrikket seg rundt og sang til poprytmer med 3 dansere. Han hadde metallic-grønn vest og gule bukser. Sånt ser man ikke hver dag. Det er visst "frie dager" i Oslo i helga, det visste jo ikke jeg noe om. Masse arrangementer på kvelden visstnok. Endret 30. juni 2012 av Bytex 1 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Åååe, hvorfor kan ikke rumpetrollene bli til frosker snart Ja, jeg vet at jeg er som en liten unge. Men jeg liker små, slimete dyr. Skulle egentlig ha koselig familiemiddag i dag og greier, men det ble utsatt. Og nå har jeg hele for meg selv frem til i morgen, det skal bli litt deilig. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Her har rompetrollene blitt frosker allerede. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Til og med rumpetrollene i Sarp suger altså. Støgge Sarp. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Sjokolade, derimot, suger ikke... Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Sjokolade, derimot, suger ikke... Nei, og ikke potetgull heller Jeg har spist opp alt sammen allerede da Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Høres fett ut. Jaggu. Får stikke ned til byen etterpå og glane litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg