Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kom akkurat inn døra fra en 4 timers rusle tur i Oslo. Mens jeg rusla forbi domkirka kom en politisykkel kjørende og sperret veien i en retning, og masse folk stilte seg opp langs veikanten..så jeg joina dem for å se hva som kom til å skje.

Det var visst en homo-parade, et laaaaaaaaaaaangt folketog med vogner som spilte musikk og gale folk som hoppet rundt, diverse homo/lesbisk-foreninger og slikt. Så endel søte damer nesten uten klær :) Traktorlesbene og transer/skrullehomoer var i overtall, da.

"Norwegian bears" var et høydepunkt, svære hårete mannfolk med ølmage og skjegg med bare lærreimer med nagler på overkroppen :p

Når jeg var på tur hjem var det et helt demonstrasjonstog med Etiopere som ropte om å regjeringsskifte i Etiopia. Litt av en overgang. Oslo, I love you.

Endret av Bytex
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jepp det var utrolig mye forskjellige folk som gikk der, oppdelt i grupper med bannere. BDSM-gjengen var de mest sexy, faktisk. Noen av damene der så ut som de kom rett fra innspillingen til The Matrix.

Det er sånne helt random ting som gjør byturen verdt tida på toget. På youngstorget var det Thailand Travel-paviljong med en scene der en thai-fyr vrikket seg rundt og sang til poprytmer med 3 dansere. Han hadde metallic-grønn vest og gule bukser. Sånt ser man ikke hver dag.

Det er visst "frie dager" i Oslo i helga, det visste jo ikke jeg noe om. Masse arrangementer på kvelden visstnok.

Endret av Bytex
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Åååe, hvorfor kan ikke rumpetrollene bli til frosker snart :( Ja, jeg vet at jeg er som en liten unge. Men jeg liker små, slimete dyr.

Skulle egentlig ha koselig familiemiddag i dag og greier, men det ble utsatt. Og nå har jeg hele for meg selv frem til i morgen, det skal bli litt deilig.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...