Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jæsså. på ferga Lars. det må prøves eller?

edit: fordi jeg antar du har prøvd før :p

Ikke ferja. Måtte bytte buss på ferjekaia og fordi en brannbil og et helikopter hadde kolidert var vi forsinka og måtte rakk ikke korresponderende buss. Dermed ble det tre kvarter å vente.
Lenke til kommentar

Ikke ferja. Måtte bytte buss på ferjekaia og fordi en brannbil og et helikopter hadde kolidert var vi forsinka og måtte rakk ikke korresponderende buss. Dermed ble det tre kvarter å vente.

En brannbil og et helikopter?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Herregud så mye godteri jeg skal spise i morgen/i dag!

Tørr du.....kan hende du blir radikalisert vettu :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Faens idioter som kommer for sent til fergen. Får ha fergekaien for seg selv i to minutter så kommer de og ødelegger alt :-(

Kapteinen : Fram och tilbaka e lika långt , å legga till och legga fra e lika trångt.....før her e det punktlighet som teller !

Storm eller goveder , ja det spelar ingen roll.....nær det gjelder tidtabell så har jag full kon-troll !

Trond & Roger : Å snue ferga feil det e skipperns store skrekk !

Kapteinen : Og fårkje stå på tverra på dekk !

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Fordelen med å være voksen er jo å bytte ut et hatforhold med intet forhold. Men kanskje Romis burde si hvorfor han hater sin mor? Det kan jo være han har en gyldig grunn utover at han bor hjemme.

;)

Lenke til kommentar

La meg få kjøre en unge på deg, så skal du nok se at vekta går opp... :tease:

Ja, jo. Da får jeg i alle fall store pupper.

Du er da ganske perfekt som du er. <3

spiser du masse bacon til frokost hver dag smurf? først stekt, så fritert og masse salt på? :p

Ikke nå lenger. Fikk så vondt innvendig sist jeg inntok noe sånt. Vel, uten salt, men med sjokolade. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...