Kakeshoma Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 NRK får sende EM-finalen ikke sant? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 Da var pizzadeigen satt. Helt greit med sein middag. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 Eller fant ut at hun glemte noe i bartebyen. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 Eller så scoret Italia. Angrer litt på at jeg ikke satt penger på Italia som EM-vinner/outsider. Har gått rundt og sagt hele tida at de har det med å gjøre det bra i mesterskap når det er krise i det italienske FA. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 Vel, sånn kan det gå når Tyskland ikke tok med Cacau og har Klose på benken ... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 Fotballforumet er andre veien. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 (endret) Hei. Damen liker fotball, da snakker vi om fotball. Er ikke det regelen her inne? Tror det er første gang jeg har sett Balotelli smile etter han har scoret... Edit: Jeg er usikker på hva Cacau skulle tilført Tyskland i forsvar slik at de ikke slapp inn to mål etter forsvarstabber, men jeg kan være enig i at Klose burde fått spille mer. Endret 28. juni 2012 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 Uffda? Fotball Ellers kunne livet vært verre, det er ganske ålreit nå. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 Nei. Regelen gjelder alt utenom fotball. Dette er den eneste fotballfrie sonen vi har. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 Vel, sånn kan det gå når Tyskland ikke tok med Cacau og har Klose på benken ... Slutt å åpne wikipedia og dra statistikker ut av rumpen din ut i fra hvem av fotballspillerne som har finest legger. Seriøst. 4 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 Fotballforumet er andre veien. Det meste som snakkes om her inne kan sikkert taes i en mengde andre forum Men neida, trenger så absolutt ikke snakke fotball. Jeg koser meg med hvitvin jeg! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 Skifta bort fra rødvin? Jøss! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 Fotball Ellers kunne livet vært verre, det er ganske ålreit nå. Da bytter vi tema da. Hvorfor er livet ålreit? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 Jeg er av typen som ikke kan noe om, eller interesserer meg for fotball. Så jeg heier på laget fra det landet jeg liker mest. Digger Tyskland, og håper de vinner hele greia, selv om det ser dårlig ut akuratt nå. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 Da bytter vi tema da. Hvorfor er livet ålreit? Hmm, si det. Sola skinner og sånt. Jeg har det bra hjemme. Jeg har gode og fine venner (Også gikk jeg ned en kilo forrige uke, og skal sjekke på nytt i morra :O ) Skifta bort fra rødvin? Jøss! I know :O Er som regle ikke superglad i hvitvin, men denne var grei. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 Vel, sånn kan det gå når Tyskland ikke tok med Cacau og har Klose på benken ... Slutt å åpne wikipedia og dra statistikker ut av rumpen din ut i fra hvem av fotballspillerne som har finest legger. Seriøst. Dette, for faen. Dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg