Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

HVA FAEN!?!?! Legedama sa ikke noe om at det skulle være TO stikk! Her tar jeg av plasteret og hva ser jeg? Jo TO hull! Den fittekjerringa! Ikke fikk jeg plastleke heller. :mad:

Enda det var JEG som ble svimmel og måtte vente med å reise meg, ikke han teite guttungen! Jeg skulle hatt TO leker!

Lenke til kommentar
HVA FAEN!?!?! Legedama sa ikke noe om at det skulle være TO stikk! Her tar jeg av plasteret og hva ser jeg? Jo TO hull! Den fittekjerringa! Ikke fikk jeg plastleke heller. :mad:

Enda det var JEG som ble svimmel og måtte vente med å reise meg, ikke han teite guttungen! Jeg skulle hatt TO leker!

... og du er HVOR gammel?

Lenke til kommentar

Når jeg kjente det stramma seg rundt armen min og hu vifta med nål så kjente jeg all farge renne fra ansiktet mitt og ned i en pytt på gulvet.

Etterpå så hun rart på meg og lurte på om jeg ikke ville legge meg ned litt. :wee:

Lenke til kommentar
KJEEEDELIG! Kommer tilbake når dere er ferdig med hobbit fantasienene deres !

Haha enig.. Lord of the Rings og Star Wars er det kjedeligste noen sinne... og jeg får like mye verbal pryl hver gang jeg nevner det.. :wee:

EDIT: Star Wars (den første) som kom i '76 eller '78 eller noe hadde jo sin form for sjarm da.. selv om det egentlig sugde så var den fancy når den kom.. ellers.. nei takk! ;)

77. Og Star Wars er ikke kjedelig !! Det er kuuult :cool:

Endret av Addan
Lenke til kommentar

Jeg for min del er dyktig lei av å aldri ha nett å tilby kompisene som kommer på besøk, siden det ikke er lov med trådløse nett her, og jeg bare har en relativt kort TP-kabel som alltid står plugga inn i den stasjonære. Får ikke nett på laptopen heller -,-

Lenke til kommentar
Jeg for min del er dyktig lei av å aldri ha nett å tilby kompisene som kommer på besøk, siden det ikke er lov med trådløse nett her, og jeg bare har en relativt kort TP-kabel som alltid står plugga inn i den stasjonære. Får ikke nett på laptopen heller -,-

ehm... En pitteliten 5-8p unmanaged switch er billigere enn en Peppes Filmdeal!

Lenke til kommentar

Ja. Jeg vet jeg kan utnytte meg fullt av en switch og at de er relativt billige, men jeg finner aldri noen når jeg leter ><

Sjekka Clas Ohlson, Biltema, Expert og Elkjøp nå.

Bare ting som koster mer enn hva jeg bruker på mat, så da blir det alltid med tanken og irritasjonen.

edit: biril, det er bare tull og tøys, og skremmende irriterende.

Men jeg har 10 mbit SDSL så jeg burde vel ikke klage så mye :p

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...