Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Selvfølgelig synes du den er kjedelig når du på forhånd har bestemt deg for at all ny fotball suger, og ikke er villig til å forandre på det synet, fordi det er kult og interessant å være stuck i gamle dager. Kampen var veldig underholdende, og det endte i straffekonk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selvfølgelig synes du den er kjedelig når du på forhånd har bestemt deg for at all ny fotball suger, og ikke er villig til å forandre på det synet, fordi det er kult og interessant å være stuck i gamle dager. Kampen var veldig underholdende, og det endte i straffekonk.

Vel, de jeg så den med fant den heller ikke særlig interessant, og minstesøss er veldig interessert i fotball og det spanske landslaget, og ja, det meste nytt - unntatt teknologien - suger. Det er ikke det at det er kult eller interessant, det er bare sånn jeg er.

Grønn var min barndoms salat, nå er den brun og råtten.

Lenke til kommentar

Håper så sykt at Tyskland kommer til finalen og knuser Spania.

Samme her, det er drømmefinalen :D Hvis dog Italia går videre heier jeg selvfølgelig på Spania.

Blir bra kamp i morgen. Bare litt synd at jeg ikke får sett hele. Slutter på jobb 21:00. Er bare 10 min å gå hjem da men...

Lenke til kommentar

Ikke tenkt så dirty, jeg skal ikke gjøre skitne ting med ham!! Han skal få en egen liten scene i stua, og opptre for meg hver eneste dag :D Sleng gjerne med Robbie Robertson på kjøpet og. De skal få erstatte vekkerklokka mi, og kunne stille opp hele dagen hvis jeg trenger litt musikalsk underholdning.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Spania har veldig gode fotballspillere, men spillestilen Vicente del Bosque har lagt opp til er ikke direkte underholdningsvennlig.

Lenke til kommentar

Sjur mente vel at spania ikke hadde gode fotballspillere og. Forøvrig en god kamp. Og Ja, spania er kjedelige når motstander ikke gir rom ofte nok.

Vel, Iker Casillas er god, og Xavi. Og Alonso og Busquets er også brukbare. Vi må heller ikke glemme Fábregas eller Reina. To særs gode spillere i min bok.

Portugal på sin side hadde jo Coentrão og Nani. Jeg antar Christiano er sånn passe okay, men noen Ronaldo er han ikke. Synes de burde hatt med Nuno Gomes da.

Usikker på hvem jeg helst ser i finalen av Tyskland og Italia vel og merke. Italia har jo Buffon og Pirlo - og de to er jo fantastiske, mens Tyskland har Miroslav Klose - en spiller jeg absolutt liker, men trodde de kom til å ta med Cacau. Han er ganske god i mine øyne.

Lenke til kommentar

Jeg ser også kriminell ut! Passmannen på Gardermoen lo av bildet mitt, og grensevakten (amerikansk side) mellom USA og Canada trodde ikke på at det virkelig var meg. Han slapp meg inn tilslutt, etter litt fnising.

Haha, nå ler jeg. Jeg vil se det bildet en gang!

Mitt eget passbilde er så mange år gammelt at jeg blir direkte fornærmet når folk kjenner meg igjen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...