Extraterrestrial Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 FAEN, der minnet du meg på at jeg må få ræva i gir å skaffe meg pass før jeg reiser! Hadde helt glemt av det.... 1 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Henta det nye passet i dag. Jeg ser skikkelig kriminiminell ut på bildet. Ordentlig sånn mug shot. Jeg tror jeg blir nødt til å kjøpe meg amstaff (utrolig greie bikkjer med et ufortjent rykte btw) og balltre. Hettegenser har jeg fra før. Det er helt, utvetydig klart at den kriminelle løpebane er rett vei å gå. Jeg ser også kriminell ut! Passmannen på Gardermoen lo av bildet mitt, og grensevakten (amerikansk side) mellom USA og Canada trodde ikke på at det virkelig var meg. Han slapp meg inn tilslutt, etter litt fnising. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Jeg ser ut som en pedofil. Seriøst. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Hvis man ser ut i virkeligheten som man gjør på passet er du for sjuk til å reise - Gammel jungelord Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Jeg ser helt ålreit ut på passbildet mitt. Litt nervøs, men. Føler meg så badass når jeg hører på Ghetto Anthem av Jay-Z når jeg går rundt på skyggesiden av byen (Laksevåg representin'!) Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Faen ikkje no galt me laksevåg! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Ingenting utover solmangelen på ettermiddagen.^^ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Passbildet mitt ser vel i grunn ut som et mugshot. Og alle de andre bildene mine på kort ser jeg alltid bakfull eller drita ut på. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Ingenting utover solmangelen på ettermiddagen.^^ Mja. Kommer litt an på hvor du bor, men jada. Det er mørkt her på vinteren. Men god utsikt da! Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Når kjæresten din sitter oppe for å se SC-turnering. Sliter med å finne ut om jeg har valgt veldig feil eller veldig rett. Veldig rett. Passbildet mitt ser vel i grunn ut som et mugshot. Ditto. Lenke til kommentar
theajos Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Jeg tok nytt bilde til det nye passet mitt idag. Spurte pent om få tatt et nytt, men damen i skranken lot seg ikke rikke. Jeg ser ut som en rusmisbruker. Sikkert bra. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Huffda! Jeg ser utrolig ung ut på bildene jeg har på Visa Kortene mine, antar det har med at de ble tatt når jeg var 23 og banken har ikke byttet disse på 12 år. Snodige greier... Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Passbildet mitt er nydelig, men slik er det når man er så altfor kjekk. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 EM! Hvorfor snakkes det ikke om EM? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Men der snakkes det BARE om EM, det er kjedelig. Det må være i spedd en del "Herregud, fotball er teit, skjønner ikke at man vil se på 11 folk som løper etter en ball" og lignende utsagn. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Jeg ser ut som en pedofil. Seriøst. Åja. Kult. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Men der snakkes det BARE om EM, det er kjedelig. Det må være i spedd en del "Herregud, fotball er teit, skjønner ikke at man vil se på 11 folk som løper etter en ball" og lignende utsagn. Jammen, fotball er ikke teit. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Jammen, fotball er ikke teit. Nei, men det er noen merkelige, litt skada folk som oppriktig mener fotball er meningsløst. Jeg tror de ble mista i bakken som små. De er underholdende da. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Meh, Spania - Portugal var i alle fall en kjedelig kamp. Så riktignok bare første halvdel, men ser ikke for meg at andre halvdel var noe bedre. Endte opp med øl og "Ghost in the Shell" i stedet. Mye bedre i min mening, og nå er det Hellsing, senere i dag blir det for håpentligvis Neon Genesis Evangelion, og så har minstesøss beordra DragonBall-maraton. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg