Lord Britishface Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Noen som har noen tips om noe sint musikk? Har en liveplate av RatM til jobb i morgen, men trenger å komplementere den. Shellac er både sint og verdens kuleste band. Lenke til kommentar
settings Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Skulle ha hatt en egen app for det. Now running 26 years 200 days 42 hours and 50 seconds. duger detta? http://www.timeanddate.com/ time since. jeg er 6050 days, 7 hours, 26 minutes, 24 seconds med en feilmargin på 30 min. desverre ikke år da. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Blir ikke stort bedre eller sintere enn dette: http://youtu.be/v5883h_fcCA Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Hehe.. En som har status på Facebook: SPANIA!!! Og første kommentaren under: Kos dere Lenke til kommentar
greenman Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 (endret) Går ann å kose seg med fotballkamp da Endret 27. juni 2012 av Bibow Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Skjønner ikke hvorfor man absolutt skal kommunisere på telefon hele tiden, når 96% av befolkningen har en viss grad av telefonfobi. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Går ann å kose seg med fotballkamp da Hehe, jooooa, men jeg tviler på det var meningen Lenke til kommentar
""" Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 (endret) ▃ ▅ ▆ █ ROCK N ROLL █ ▆ ▅ ▃ Living My Paradise Life - Why Do I Need A Club? I'll Turn My House Into The Real Party Club! Sometimes Rude always Reckless sometimes Stubborn always staring right at the strangers N A Big Fat Lair livin' My Paradise Life In La La La Land --- yeop yeop its Mee `````` ReqseIi ---/--- 工 ㄥ◯∨モ ㄚ◯∪ ❤ But please SHUT UP AND ENJOY THE MUSIC :p ╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮ Empty Stairs To . . . . La La La Land ╚▬▬► ;) .. . .Not A Sentimental Maniac its jus . ..uh know nah .. . jus jejee yeo yeop jus like tat onli :\ BTW --- / --- Neither A Lover Nor A Hater I dont Follow Religions :) 'cause I Don' Feel Like Doing Tat ... . uH know wat other's do :\ ...'ey piss in their own pents N females in their penteis :\ Ii don' wear shoe's 'cause 'ey don' comfort me ;) N yeo Funny But True :\ Ii like trailfari's ovA shoes :\ Empty stairs to . . . . La La La Land Life Is Fairly Funny N World Is Beautiful ,I mean so Beautiful Man look how the clouds turned to horses Holy Shit how come now they started chasing me like they are talking to me N saying uh aint alone we all are one uh,me,trees,birds,every living creature we all are one .. now i got reason to be happei reason to smile N laugh I Once Was A Watch Thief But Now I Am Just A Liar.......A Confident N' Romantic Liar My Stars ★★★★★ Dont Match With People's Endret 27. juni 2012 av Sex Raptor Lenke til kommentar
settings Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 har vi en mat del av forumet? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Skjønner ikke hvorfor man absolutt skal kommunisere på telefon hele tiden, når 96% av befolkningen har en viss grad av telefonfobi. Jeg er så enig. Send en mail for pokker! Lenke til kommentar
greenman Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 har vi en mat del av forumet? Mat og Drikke Lenke til kommentar
settings Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 har vi en mat del av forumet? Mat og Drikke fant ut det. Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 (endret) Tror faktisk jeg kan klare å snu døgnrytmen ikveld! Yay! Endret 27. juni 2012 av Extraterrestrial Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Skjønner ikke hvorfor man absolutt skal kommunisere på telefon hele tiden, når 96% av befolkningen har en viss grad av telefonfobi. Enig. Synes telefoni i det hele tatt er et utrolig dårlig konsept. Sammenlignet med andre kommunikasjonsformer er den utrolig påtrengende; når man ringer noen er det som å tvinge personen til å forholde seg til deg akkurat-nå-med-en-gang! uansett hva personen driver med. Jeg elsker hvordan beskjeder på f.eks. chat, mail eller sms blir liggende til du selv velger å lese dem, i tillegg til at informasjonen allerede er lagret digitalt slik at du slipper å huske på den eller skrive den ned selv, og skriftlig er det mye lettere å strukturere det man skal si på en god måte. 2 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Slutter på jobb 23:30 på torsdag og begynner 06:45 på fredag. Dafuq. Lenke til kommentar
theajos Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 I know that feeling, bro. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 "Heldigvis" er det bare opplæring og kurs, og ikke en vanlig dag. Et lite plaster på såret. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Enig. Synes telefoni i det hele tatt er et utrolig dårlig konsept. Sammenlignet med andre kommunikasjonsformer er den utrolig påtrengende; når man ringer noen er det som å tvinge personen til å forholde seg til deg akkurat-nå-med-en-gang! uansett hva personen driver med. Jeg elsker hvordan beskjeder på f.eks. chat, mail eller sms blir liggende til du selv velger å lese dem, i tillegg til at informasjonen allerede er lagret digitalt slik at du slipper å huske på den eller skrive den ned selv, og skriftlig er det mye lettere å strukturere det man skal si på en god måte. Dessverre er mange mennesker svært dårlig på å beskrive ting skriftlig, eller så unnlater de å nevne ting. Det å kunne snakke med en person på telefon er utrolig mer givende enn å sende SMS eller e-post. Når jeg sitter på IT-Support, og det er noe jeg lurer på i en sak vi har fått innsendt, tar jeg alltid å ringer de. Av erfaring har jeg lært at hvis jeg sender e-post, får jeg svar en uke etterpå, hvor de svarer på noe helt annet. Ringer jeg, får jeg svar med en gang, og så får jeg forklart dem hva jeg vil vite. Mye bedre og tidsbesparende. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Henta det nye passet i dag. Jeg ser skikkelig kriminiminell ut på bildet. Ordentlig sånn mug shot. Jeg tror jeg blir nødt til å kjøpe meg amstaff (utrolig greie bikkjer med et ufortjent rykte btw) og balltre. Hettegenser har jeg fra før. Det er helt, utvetydig klart at den kriminelle løpebane er rett vei å gå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg