Bytex Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Hvis jeg sover i bil eller buss blir jeg bilsjuk. Gidder ikke prøve engang. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 NÅR har du fått bruk for det eksakte tidspunktet du ble født, annet enn sære familietradisjoner som ikke har noen reell praktisk bruk? Hver gang noen spør meg hvor gammel jeg er. Hvordan sovner man på scooter? Og krasjer i en busss må være bra trøtt da. Jeg var ikke trett for fem flate øre, men det var etter det (og en drøss med tester i løpet av de neste 2-3 årene) at nevrologene og legene ved St. Olavs hospital i Trondhjem og Rikshospitalet i Oslo kom frem til at jeg lider av KLS (som har blitt diskutert så mange ganger i tråden at jeg er lei). 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Hvis jeg sover i bil eller buss blir jeg bilsjuk. Gidder ikke prøve engang. Sånt er kjipt. Det er latterlig deilig å sove i bil, buss og på tog. Perfekte greier. Etter en-to timers søvn på buss/bil/tog er jeg like uthilt som etter 6-7-8 timer i senga mi. Deilig! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Det han sa. Eneste ulempen er at jeg blir sa desorientert av å sove på tog. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Det skal utrolig mye til for at jeg klarer sove i bil. Men i lastebil går det bra (dette KAN selvsagt ha noe å gjøre med at i enkelte lastebiler noen ganger står parkert langs en vei og det er seng i hytta eller at jeg sitter ved siden av en annen sjåfør og nettopp har jobbet hardt og lenge). Tog er også fantastisk til soving. I sovekupeen riktignok. Vugginga var utrolig effektiv. Fly klarer jeg ikke sove på. Jævlig irriterende. For min del er det rett og slett at jeg aldri klarer å finne noen komfortabel soveposisjon. Jeg regner med at jeg hadde sovnet uansett om jeg hadde vært våken i mer enn ett døgn og slikt. Det gjør alle av naturlige årsaker. Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Igår, når jeg tok bussen hjem fra byen sovnet jeg. Det er noen år siden sist jeg sovnet i buss. Jeg prøvde å holde meg våken med musikk på øret - men den gang ei. Våknet heldigvis rett før jeg skulle av. Hadde vært smålig ukult å våkne i nabobyen.. Hah. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Jeg halvsov på toget fra jobb en gang, og skvatt til akkurat når vi kjørte ut av Drammen igjen. Dette var like etter jeg flytta hit, så jeg var totalt desorientert når jeg gikk av neste stasjon og prøvde å finne veien hjem. Var jo bare 4 minutter med toget, men faen som jeg klarte å gå meg bort kl 23 på kvelden i januar. Brukte vel over en time før jeg var hjemme igjen. Lenke til kommentar
Itek Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Igår, når jeg tok bussen hjem fra byen sovnet jeg. Det er noen år siden sist jeg sovnet i buss. Jeg prøvde å holde meg våken med musikk på øret - men den gang ei. Våknet heldigvis rett før jeg skulle av. Hadde vært smålig ukult å våkne i nabobyen.. Hah. Akkurat det må være noe drit når man sitter på nattbussen hjem fra byen en sen natt... Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 NÅR har du fått bruk for det eksakte tidspunktet du ble født, annet enn sære familietradisjoner som ikke har noen reell praktisk bruk? Hver gang noen spør meg hvor gammel jeg er. Åherregud. 3 Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Da har du ikke vært trøtt nok. Jo det vil jeg si. Hadde døgna oss en kamerat og var så trøtt at jeg sleit med å gå ut i bilen men sovna ikke på veien hjem. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Skitt... Døgna du... , hater å snakke i telefonen, og jeg skal jobbe som 1. linje. Smart. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 NÅR har du fått bruk for det eksakte tidspunktet du ble født, annet enn sære familietradisjoner som ikke har noen reell praktisk bruk? Hver gang noen spør meg hvor gammel jeg er. Åherregud. Du er bare sjalu fordi du ikke går rundt og vet sånt noe. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Skulle ha hatt en egen app for det. Now running 26 years 200 days 42 hours and 50 seconds. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Noen som har noen tips om noe sint musikk? Har en liveplate av RatM til jobb i morgen, men trenger å komplementere den. Lenke til kommentar
""" Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Alt man trenger er Ultra Sheriff. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Nei, og nei. Men takk for respons! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg