Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er en smal sak å svare i telefonen. Og så spør du de vanlige spørsmålene, som "har du startet datamaskinen din på nytt?" eller "Har du prøvd å ta ut og inn ledningen?".

Det er så frustrerende å måtte gå gjennom den idiotrutinen der hver gang før man kan snakke om det som faktisk er problemet.

Lenke til kommentar

Det er en smal sak å svare i telefonen. Og så spør du de vanlige spørsmålene, som "har du startet datamaskinen din på nytt?" eller "Har du prøvd å ta ut og inn ledningen?".

Det er så frustrerende å måtte gå gjennom den idiotrutinen der hver gang før man kan snakke om det som faktisk er problemet.

Yeah. Folk i arbeidslivet burde vært påtvunget en test for å se om de kan slike ting. Kan de det ikke, får de ikke tilgang til maskina si. I tillegg kan man nekte folk å ha med egne maskiner og koble de til nettet, for å slippe unna enda mer unødvendig styr. De gjorde det på sykehuset jeg jobba på (etter min tid vel og merke), og det er snakk om å gjøre det her også. Jeg håper virkelig det blir gjennomført ...

Lenke til kommentar

Har han hugget ned et tre på din eindom? Eller lå han med kona di? Hva er årsaken til at han fortjener dette?

Ingen av delene. Akkurat denne gangen var det at han har sperret meg inne med parkeringa si. Du skjønner han disponerer garasjen i følge leiekontrakten hans så da må han bruke fire parkeringsplasser for sine tre biler og en båt på henger (som står foran garasjen han ikke bruker). Og så klager han på at scooteren min står slik at han ikke kunne brukt garasjen han ikke bruker fordi han har plassert båten sin foran.

Sikkert bare sjalu siden naboen er verdt langt mer enn ham.

Det også selvsagt. Selv om han kan kjøre den jævla børstraktoren sin opp i ræva.
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

I min verden er det kun små 16-18 åringer som tøffer rundt på scootere. Fikk ett litt morrosomt bilde i mitt hode. :wee:

Lenke til kommentar

Det er en smal sak å svare i telefonen. Og så spør du de vanlige spørsmålene, som "har du startet datamaskinen din på nytt?" eller "Har du prøvd å ta ut og inn ledningen?". Og på slutten av måneden får du en feit lønning på bank-kontoen.

Nøyaktig dette jeg gjør, er det ikke deilig vel ;)

Lenke til kommentar

I min verden er det kun små 16-18 åringer som tøffer rundt på scootere. Fikk ett litt morrosomt bilde i mitt hode. :wee:

Hah. Du bør komme deg litt ut, vennen. Jeg ser det både i byen og her på "landet" at folk mellom 20 og 50 kjører scooter.

Jeg gjør det også, og har vel brukt mer penger på den enn jeg ville gjort på bil og lappen. :p

I dag gjør jeg noe jeg ikke har gjort siden 2007. Spiser salat til lunch. :p

Lenke til kommentar

Tro meg, vanligvis er svaret "nei", og problemet blir løst ved en restart.

Er det ca sånn arbeidsplassen din ser ut Geir?

Tja, noe ala dette?

Nøyaktig dette jeg gjør, er det ikke deilig vel ;)

Tja, kommer ann på. Noen personer sliter med å gjennomføre selv dette...

Lenke til kommentar

Men, det må jo være særdels upraktisk om høsten/vinteren/i regnet og vinden.

Så lenge det ikke er sne eller is på bakken, går det greit. Har kjørt mye i storm, men har til gode å kræsje eller bli blåst av veien. Fikk en forferdelig vannplaning en gang jeg lå i 70 ned en bakke i kraftig regnvær, og det var ganske scary, men det gikk bra.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...