theajos Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Jeg jobber på en bolig jeg også. Har du fast 100%? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Har 70% fast, tho jeg jobber såpass mye ekstra at det tilsvarer en god 100% stilling. Påbegynte med fast stilling på kjøkkenet der annen hver helg, gamle damene var jo helt hinnsides når det kom mann og skulle være på et kjøkken. Hvor vanskelig er det å lage mat? Meneh, En du? Klart å karret til deg noe permanent? Lenke til kommentar
theajos Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Nja, har fast annenhver helg nå, men jeg jobber jo mye mer enn det. Så det går jo fint. Det er veldig spennende. Sikkert populært med menn der ja, det er alltid manko på menn i helsebransjen Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Vi var to når jeg begynte der, nå er vi tett på 5 av ca 40 ansatte så ja...kan bli vel mye kvinnfolkpjatt til tider Lenke til kommentar
theajos Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Syntes det jeg også. Satser på at det kommer flere menn til oss også. Jeg jobbet i barnehage før og der var det heller ikke menn. Slitsomt å jobbe med bare damer egentlig Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Noen her som er/har nylig vært IT-lærling? Jeg er. Du kan vel ta kontakt med Ossr, de pleier være hjelpsomme når det kommer til slikt. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Syntes det jeg også. Satser på at det kommer flere menn til oss også. Jeg jobbet i barnehage før og der var det heller ikke menn. Slitsomt å jobbe med bare damer egentlig Been there done that, tror aldri jeg har vært så sliten som når jeg jobbet i barnehage. Ingen menn der heller og ALLE skulle herje og styre når det først kom mannfolk innom. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Motsatt i IT-bransjen. Her er det særdeles manko på kvinner, og det blir veldig guttete humor her inne... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Yeah, men det er i det minste levelig WOho! Feriepengene kom tikkende inn i dag, bare 10K mer en det jeg hadde forventet Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Jobber man sammen med andre mennesker blir det noen stresselementer uansett kjønn. Hadde jeg kunne velge ville jeg hatt en jobb der jeg satt i en mørk kjeller et sted helt alene og kunne skjøtte alle arbeidsoppgaver på egenhånd. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Yeah, men det er i det minste levelig Tja, er ikke så særlig glad i prompehumor og bryting på arbeidsplassen jeg da. Lenke til kommentar
theajos Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Jeg ville heller jobbet i et miljø med flere menn enn kvinner. Man blir så lei all "kjerringpratet" etterhvert. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Jeg kan komme med et relevant innspill til debatten. På min jobb, som er mannsdominert, er det for tiden 4-5 19-årige vikarjenter som duller runt. Vanskelig å ikke stirre :\ Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Jeg ville heller jobbet i et miljø med flere menn enn kvinner. Man blir så lei all "kjerringpratet" etterhvert. Vi trenger folk her på IT! Bare å sette deg ned og plukke opp telefonen. Jeg kan komme med et relevant innspill til debatten. På min jobb, som er mannsdominert, er det for tiden 4-5 19-årige vikarjenter som duller runt. Vanskelig å ikke stirre :\ Høres deilig ut. Det nærmeste vi har, er hotell-avdelingen i nabobygget her. Massevis av damer i 20-30-åra. Lenke til kommentar
theajos Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Vi trenger folk her på IT! Bare å sette deg ned og plukke opp telefonen. Høres ut som noe jeg kunne klart Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Det er en smal sak å svare i telefonen. Og så spør du de vanlige spørsmålene, som "har du startet datamaskinen din på nytt?" eller "Har du prøvd å ta ut og inn ledningen?". Og på slutten av måneden får du en feit lønning på bank-kontoen. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Oh god. Halvtime til jeg skal gå til tannlegen. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Det er en smal sak å svare i telefonen. Og så spør du de vanlige spørsmålene, som "har du startet datamaskinen din på nytt?" eller "Har du prøvd å ta ut og inn ledningen?". Og på slutten av måneden får du en feit lønning på bank-kontoen. Hörtes ikke så ille ut det, nei. Lenke til kommentar
theajos Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Det gjorde ikke det. Tror egentlig jeg kunne passet godt inn der Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Må få Slimda til å fikse oss jobb der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg