Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har 70% fast, tho jeg jobber såpass mye ekstra at det tilsvarer en god 100% stilling. Påbegynte med fast stilling på kjøkkenet der annen hver helg, gamle damene var jo helt hinnsides når det kom mann og skulle være på et kjøkken. Hvor vanskelig er det å lage mat? Meneh,

En du? Klart å karret til deg noe permanent?

Lenke til kommentar

Syntes det jeg også. Satser på at det kommer flere menn til oss også. Jeg jobbet i barnehage før og der var det heller ikke menn. Slitsomt å jobbe med bare damer egentlig :p

Been there done that, tror aldri jeg har vært så sliten som når jeg jobbet i barnehage. Ingen menn der heller og ALLE skulle herje og styre når det først kom mannfolk innom.
Lenke til kommentar

Jeg ville heller jobbet i et miljø med flere menn enn kvinner. Man blir så lei all "kjerringpratet" etterhvert.

Vi trenger folk her på IT! Bare å sette deg ned og plukke opp telefonen. :D

Jeg kan komme med et relevant innspill til debatten. På min jobb, som er mannsdominert, er det for tiden 4-5 19-årige vikarjenter som duller runt. Vanskelig å ikke stirre :\

Høres deilig ut. Det nærmeste vi har, er hotell-avdelingen i nabobygget her. Massevis av damer i 20-30-åra.

Lenke til kommentar

Det er en smal sak å svare i telefonen. Og så spør du de vanlige spørsmålene, som "har du startet datamaskinen din på nytt?" eller "Har du prøvd å ta ut og inn ledningen?". Og på slutten av måneden får du en feit lønning på bank-kontoen.

Lenke til kommentar

Det er en smal sak å svare i telefonen. Og så spør du de vanlige spørsmålene, som "har du startet datamaskinen din på nytt?" eller "Har du prøvd å ta ut og inn ledningen?". Og på slutten av måneden får du en feit lønning på bank-kontoen.

Hörtes ikke så ille ut det, nei.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...