Lord Britishface Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 At jødene er styrt av sunnmøringer? Lenke til kommentar
Kakkki Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Jeg har aldri møtt en jøde Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Jepp. Samt resten av verden, bare via jødene. Egentlig en jævlig god jobb. I Kina, for eksempel, har vi allerede satt igang prosjektene våre. Der er det status-symbol om du eier en Stressless fra Ekornes. Lenke til kommentar
theajos Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 At sunnmøringene styrer verden? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Jeg har aldri møtt en jøde Det er det de vil at du skal tro........................................................................................................ Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Hva er egentlig forskjellen på dette stedet og "Innlegg.no - Siste ordet"? Blir det sett ned på å henge begge steder? Er det noe jeg burde sjekke ut? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 innlegg.no er en annen adresse for diskusjon.no Og siste ordet er samme gjengen og samme rælet som her DNFK-trådene pleide å hete Siste Ordet før, da stengte de en tråd når den ble "for stor", og åpnet en ny, siste ordet 4 f.eks. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 "Innlegg.no - Siste ordet" er en tråd som har blitt overført fra innlegg.no, som var forumet til gamer.no mens de var uvenner med Edda Media. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Så, hvorfor har man to separate tråder? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Fordi noe whinet om at de savna "siste ordet"-tida. Så dukket det opp en. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 En tråd for skikkelige folk, også har man denne her. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Fordi noe whinet om at de savna "siste ordet"-tida. Så dukket det opp en. Ikke sant i det hele tatt. Da innlegg.no tilhørte gamer.no/mediehuset digital så startet brukerne der en Siste Ordet 1, fordi vi ville ha en snakke-tråd der og. Da de ble sammenslått etter relativt kort tid ville de egentlig arkivere tråden siden det allerede var en prate-tråd her, men folk protesterte fordi det i siste instans var en annen tråd laget med og av andre mennesker som gjerne ville beholde den. Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Hva skjer her da, folkens? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 (endret) Folk er uenige. Jeg har fortsatt ikke fått svar på om det er ok å henge både her og der, og hva som egentlig er forskjellen. Endret 26. juni 2012 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Det går fint å henge både på innlegg-delen og her. Jeg gjør begge deler, og det eneste som skjer er at jeg havner i en liten diskusjon rundt sårbare emner av og til. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Jeg tror jeg har funnet ut hvorfor det er så mange som har orddelingsfeil. Den innebygde norske stavekontrollen i Opera foreslår så og si konsekvent å dele opp ord den ikke kjenner igjen. Og den kjenner tydeligvis ikke til så veldig mange sammensatte ord. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Stavekontroll generelt suger. Det gjelder ikke bare Opera, men samtlige andre plasser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg