Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rotfylling er easy peasy smurfen. Har gjort det to ganger på en måned. Ingen problem, ikke vondt, bare tok lengre tid. Og litt mere vondt når bedøvelsen gikk ut, men det fiksa et par ibux.

 

Det gjør mest vondt i pengeboka.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Middag for to i Saint Tropez?

Null stress. First class, på en seilbåt med eget mannskap? Joda! Her slår vi på stortromma.

 

Skal ikke blande meg i samtalen, bare siterer dette som bevis for at en kar fra Sunnmøre noensinne har skrevet dette her.

 

 

(St. Tropez er harry #SOMFAEN, forresten).

Lenke til kommentar

Middag for to i Saint Tropez?

Null stress. First class, på en seilbåt med eget mannskap? Joda! Her slår vi på stortromma.

 

Skal ikke blande meg i samtalen, bare siterer dette som bevis for at en kar fra Sunnmøre noensinne har skrevet dette her.

 

 

(St. Tropez er harry #SOMFAEN, forresten).

noe galt med harry?

Lenke til kommentar

Middag for to i Saint Tropez?

Null stress. First class, på en seilbåt med eget mannskap? Joda! Her slår vi på stortromma.

 

Skal ikke blande meg i samtalen, bare siterer dette som bevis for at en kar fra Sunnmøre noensinne har skrevet dette her.

 

 

(St. Tropez er harry #SOMFAEN, forresten).

Hva er så ille med St. Tropez, så klart, byen er ikke helt som Port Grimaud, men ...

Lenke til kommentar

Det der tar jeg som mobbing, Bytex.

 

Det er selvfølgelig Jødene som er midtøstens sunnmøringer.

 

Så de er steinrike, over gjennomsnittlig god utdannelse og har stor politisk innflytelse? Kan ikke si å finne så mye negativt i det...

Ikke glem at de er den "gruppen" med flest nobelpriser.

Lenke til kommentar

Skal ikke blande meg i samtalen, bare siterer dette som bevis for at en kar fra Sunnmøre noensinne har skrevet dette her.

Vi er ikke gnitne, vi er bare fornuftige når det kommer til pengebruk. Eller, mer enn gjennomsnittlig fornuftig.

 

Burde passe rett inn jeg da.

Dessuten har en på jobb fått for seg at jeg har med nistepakke fordi jeg vil spare penger og ikke bruke 20kr /dag på baguett... 20*30 = 600 kroner per måned...

 

Jeg er enig i at det ikke er dyrt, men likevel er egentlig nistepakke godt! - så kan jeg heller unne meg baguett med laks/kylling el. et par dager i uka istedet for hver dag!

Lenke til kommentar

Det der tar jeg som mobbing, Bytex.

 

Det er selvfølgelig Jødene som er midtøstens sunnmøringer.

 

Så de er steinrike, over gjennomsnittlig god utdannelse og har stor politisk innflytelse? Kan ikke si å finne så mye negativt i det...

Ikke glem at de er den "gruppen" med flest nobelpriser.

 

Og ikke minst morsomt. Stort sett alle suksessfulle tv-serier fra USA er produsert av jøder. "Jødehumor" er velkjent begrep, og kjente serier som Seinfeld og Fran er full av det. Eller Larry David sine serier. Og alt mulig annet.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke nistepakke på jobb, men det er vel heller fordi det koster 350 kr måneden i spise i kantina. Idag var det kyllinglår. :love:

 

Og ikke minst morsomt. Stort sett alle suksessfulle tv-serier fra USA er produsert av jøder. "Jødehumor" er velkjent begrep, og kjente serier som Seinfeld og Fran er full av det. Eller Larry David sine serier. Og alt mulig annet.

Oh shit!

 

Egentlig, så er sunnmøringene bak jødene, som er bak hele verdenssamfunnet! KONSPIRASJONSTEORI INC! BRB, POLITIKKFORUMET!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...