Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

KJEEEDELIG! Kommer tilbake når dere er ferdig med hobbit fantasienene deres !

 

Haha enig.. Lord of the Rings og Star Wars er det kjedeligste noen sinne... og jeg får like mye verbal pryl hver gang jeg nevner det.. :wee:

 

EDIT: Star Wars (den første) som kom i '76 eller '78 eller noe hadde jo sin form for sjarm da.. selv om det egentlig sugde så var den fancy når den kom.. ellers.. nei takk! ;)

Endret av Cosmo med K
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Haha enig.. Lord of the Rings og Star Wars er det kjedeligste noen sinne... og jeg får like mye verbal pryl hver gang jeg nevner det.. :wee:
Pryl skal du slippe unna. Dere har nemlig rett til deres egne feilaktige oppfatning. Vi andre klamrer oss til sannheten. :)
Lenke til kommentar
Haha enig.. Lord of the Rings og Star Wars er det kjedeligste noen sinne... og jeg får like mye verbal pryl hver gang jeg nevner det.. :wee:
Pryl skal du slippe unna. Dere har nemlig rett til deres egne feilaktige oppfatning. Vi andre klamrer oss til sannheten. :)

 

Haha! Liker måten du svarer på i alle fall.. :wee:

Lenke til kommentar
Nå tror jeg egentlig jeg blir nødt til å se filmen igjen. Kan ikke huske å ha sett det der. Heldigvis så har jeg nok vett til å ha det på DVD på stua.
Jeg skal vente til å se LOTR på nytt igjen til jeg får meg et skjermkort som kan kjøre 1080 på 42" min..orker ikke å se LOTR på DVD igjen, det blir for tamt ^^
Lenke til kommentar
Jeg skal vente til å se LOTR på nytt igjen til jeg får meg et skjermkort som kan kjøre 1080 på 42" min..orker ikke å se LOTR på DVD igjen, det blir for tamt ^^
Kjeften på deg din hæstkuk!

 

Det er nemlig ikke alle som har råd til slike kostelige saker.

Lenke til kommentar

Bare sånn for å bryte litt inn nå som film står på menyen her.. i helga så jeg noen artige filmer som uten tvil havnet blandt mine toppfilmer gjennom alle tider. Disse var "Donnie Darko", "The Butterfly Effect" og "Memento". Samt så jeg "Blue Velvet" av David Lynch men denne var ikke like bra som de førnevnte. Er mest interessert i filmene "Donnie Darko" samt "The Butterfly Effect" som hadde en form for plot som virkelig fikk én til å tenke både mens filmen gikk og lenge etter du var ferdig med å se den. Noen som har noen forslag til filmer av samme sort som er verdt å se?

 

Er en relativt gløgg gutt som liker utfordringer, særlig psykologiske fenomener eller krim relatert. Elsker å se filmer/serier hvor jeg kan være med å tenke.. så om noen har noen forslag på filmer som befinner seg nogenlunde innenfor den rekkevidden jeg har gitt inntrykk for nå hadde det vært glimrende om noen kom med anbefalinger.. :wee:

Lenke til kommentar
Er en relativt gløgg gutt som liker utfordringer, særlig psykologiske fenomener eller krim relatert. Elsker å se filmer/serier hvor jeg kan være med å tenke.. så om noen har noen forslag på filmer som befinner seg nogenlunde innenfor den rekkevidden jeg har gitt inntrykk for nå hadde det vært glimrende om noen kom med anbefalinger.. :wee:
Noen har iallefall høye tanker om seg selv..:ermm:
Kjæften på dæ din fettoter. Slike innkjøp har gjort til at jeg har flyttet hjem til gamlingen igjen så tyst på deg =((
Ja da skal ikke jeg påføre deg YTTERLIGERE lidelser. Du har det nok ille fra før.
Wanna hug it out bitch?

Come one...let's hug it out!

*åpne armene*

Lenke til kommentar

Tihi... Gjennomsiktige ekser er nesten litt morsomt noen ganger.

Kan jo stille klokka etter dem (vel... kalenderen da.). Hun får penger på mandag. Gjett hvem som sitter på msn og klager på hvor blakk hun er og hvor lite mat hun har. Spør selvsagt ikke om noe direkte. Nei, det kan man jo ikke. :p

Nei her fiskes det og lirkes det.

 

Spurte om jeg ville ta en tur og greier. Lurer på om det kan ha noe med at typa hennes skulle inn å sone i dag?

Lenke til kommentar
Noen har i alle fall høye tanker om seg selv..:ermm:

 

Skryter, flexer eller briefer på ingen som helst måte av det, men følte det var nyttig for dannelse av innblikk i min situasjon samt mulighet for å gi bedre anbefalinger. Er man smart skal man for all del være stolt av det. Og har heller på ingen måte "høye tanker" om meg selv, det bare er et faktum at jeg er relativt gløgg. Nothing more - nothing less.

Lenke til kommentar
Tihi... Gjennomsiktige ekser er nesten litt morsomt noen ganger.

Kan jo stille klokka etter dem (vel... kalenderen da.). Hun får penger på mandag. Gjett hvem som sitter på msn og klager på hvor blakk hun er og hvor lite mat hun har. Spør selvsagt ikke om noe direkte. Nei, det kan man jo ikke. :p

Nei her fiskes det og lirkes det.

 

Spurte om jeg ville ta en tur og greier. Lurer på om det kan ha noe med at typa hennes skulle inn å sone i dag?

Når katten er borte.. :whistle:

 

 

Og har heller på ingen måte "høye tanker" om meg selv, det bare er et faktum at jeg er relativt gløgg. Nothing more - nothing less.
Lenke til kommentar
Når katten er borte.. :whistle:
Jeg innrømmer glatt at jeg er en sleip, pervers gris. Null problem. Men selv om musene danser på bordet når katten er vekk, så betyr det ikke at man nødvendigvis har lyst til å leke med alle musene.

 

Woman! Begone! Your dirty old tricks won't work on me this time!

*casts lvl 96 rat-poison*

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...