Sidious Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Jo det er meg Ah. Det forklarer alt. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Herrejesus noe av det morsomste jeg har sett. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 (endret) Har Avisa Sør-Trøndelag som startside nå. Dagen blir ikke helt den samme uten vær-Sjur.® Endret 26. juni 2012 av Anulaibar Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Sånn! Hei, vil du ta en øl i morgen etter klokken fire? Sjekk PM/send PM Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Har Avisa Sør-Trøndelag som startside nå. Dagen blir ikke helt den samme uten vær-Sjur.® Så artig Jeg vil også skrive rare ting for aviser. Men Sjuuur, du må roe ned på kommaene! Lenke til kommentar
settings Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Har Avisa Sør-Trøndelag som startside nå. Dagen blir ikke helt den samme uten vær-Sjur.® takker for tipset. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 (endret) Det har ikke falt deg inn at det er nettopp det som gjør min generasjon perfekt? Hmmm! What we're seeing here, is a Macfags delusion. Twitter er så tafatt. De kule kidsa henger på Skype. Skype har den verste offisielle klienten etter MSN-nettverket og en mulig bakdør. Fuck Skype. Du burde prøve Skype. Greit å prate med andre folk i ny og ne. IRC funker helt greit for akkurat det formålet hos meg. Endret 26. juni 2012 av Kaymeerah Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Lønnsforhøyelse. Fuck yes! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Du burde prøve Skype. Greit å prate med andre folk i ny og ne. Hæ? Prate..med folk? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Hva jobber du som? Jeg jobber med psykisk utviklingshemmede. Ufaglært? Hei. Jeg bruker en annen bruker siden jeg måtte deaktivere den gamle (streng beskjed av faren min) jeg het da -....-T.h.e.Z.o.m.b.i.e. men er tilbake igjen nå Så fint du legger igjen det gamle brukernavnet ditt så Google kan indeksere navnet ditt og lagre det så det er søkbart for din far da Lenke til kommentar
theajos Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Ufaglært? Ja. Er i teorien det. Lenke til kommentar
settings Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Hva jobber du som? Jeg er psykisk utviklingshemmede. Ufaglært? Hei. Jeg bruker en annen bruker siden jeg måtte deaktivere den gamle (streng beskjed av faren min) jeg het da -....-T.h.e.Z.o.m.b.i.e. men er tilbake igjen nå Så fint du legger igjen det gamle brukernavnet ditt så Google kan indeksere navnet ditt og lagre det så det er søkbart for din far da tror ikke faren er så dreven på det. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Grattis, penger er kult. Definitivt! Synd jeg bare har meg selv å bruke de på. Hæ? Prate..med folk? Jepp. veldig gøy når man kommer på gli. Prøve? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Lønnsforhøyelse. Fuck yes! Får ikke alle det i disse dager? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Får ikke alle det i disse dager? Joda, men min var over snittet. Så jeg er svært fornøyd. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Ufaglært? Ja. Er i teorien det. I teorien? Eller har du et par år igjen av mandatory praksis? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Får ikke alle det i disse dager? Joda, men min var over snittet. Så jeg er svært fornøyd. Var det ikke du som hadde for mye fra før av da? Meh, jeg håper det er jeg som skal streike neste år. Lei av at andre streiker og før dobbelt så mye økning som meg og jeg sitter igjen med ekstraarbeid eller permisjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg