Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg håper bare aldri den «herregud jeg er så forelsket at jeg kommer til å besvime»-følelsen jeg har akkurat nå noen gang forsvinner. For den er fantastisk. Alt annet er håpløst.

Den forsvinner ikke. :)

Det går kanskje litt mer tid mellom hver gang du opplever den, men den forsvinner så absolutt ikke.

Gjør den vel. Har ikke vært forelska siden 2001. Og det var et håpløst prosjekt med ei dame fra internett som allerede hadde flytta til europa for å bo med en tysker. I mitt hode skulle vi bli kjærester en gang. I hennes hode var vi gode venner. Sånt funker ikke. Klarte å få omtrent alle de tyske vennene hennes/hans til å mislike meg etter første besøket. Etter andre besøket var det så kleint at jeg bare kutta kontakten med hele gjengen.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Gjør den vel. Har ikke vært forelska siden 2001. Og det var et håpløst prosjekt med ei dame fra internett som allerede hadde flytta til europa for å bo med en tysker. I mitt hode skulle vi bli kjærester en gang. I hennes hode var vi gode venner. Sånt funker ikke. Klarte å få omtrent alle de tyske vennene hennes/hans til å mislike meg etter første besøket. Etter andre besøket var det så kleint at jeg bare kutta kontakten med hele gjengen.

Da er det jo ditt kjærlighetsliv som suger, ikke voksen kjærlighet generelt.

Lenke til kommentar

Vel, det ble slutt med han tyskeren og hun flytta tilbake til familien sin igjen. Der fant hun en ny type, som så på meg som en creepy stalker som ringte dama hans i tid og utide, mere enn en kompis. Så jeg kutta kontakten helt. Siden da har mitt "kjærlighetsliv" vært ikke-eksisterende, og det funker helt greit.

Lenke til kommentar

Høres ut som et rimelig stusselig liv.

Jeg trives, jeg. Nyter mange friheter som folk son er låst i forhold ikke har :) det som irriterer er folk som insisterer på at jeg må ha det miserabelt. Akkurat som kristenpredikanter som mener livet ditt SUGER fordi du ikke elsker jesus.

Endret av Bytex
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Eneste som er verre enn forholdspredikabter er singelpredikanter. Og du tendenserer litt mot sistnevnte når emnet kommer opp, Bytexpus.

Mulig jeg trenger å justifisere det for meg selv hver gang det kommer opp, ja. Men jeg er hvertfall ikke den plagsomme "lol jeg er singel feste drekka pule schpyyyyyyy hele året"-typen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...