Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Verdensfred skal bli! Berre gje meg ein kopp kaffi og ein pisk, takk!
Det er MIN bursdag. Jeg skal da ikke trenge å gi DEG noe som helst? :ohmy:

Spytt ut L4r5!

Jeg er ikke akademisk nok til å greie ut om det greiene der i dag. :p

Prøv DENNE siden. Tror de har ganske mye om temaet der. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Verdensfred skal bli! Berre gje meg ein kopp kaffi og ein pisk, takk!
Det er MIN bursdag. Jeg skal da ikke trenge å gi DEG noe som helst? :ohmy:

Gje litt og få mykje er det vel noko som heiter.

Men har ikkje sagt du trenger gje meg da då..

Og forresten, ein kasse pils også takk !:)

Lenke til kommentar
Hvis du var en Hobbit så....
... så ville jeg funnet en rar ring som glødet i merkelige symboler når jeg hev den i peisen?

Og gitt den bort til en gammel mann med hatt og stokk som går under navnet gandalf den grå på bursdagen din ;)

Endret av Addan
Lenke til kommentar
Jeg er skuffet over deg lars...=(
Ja men jeg har mer lyst på en magisk og mystifistisk ring enn å gi bort ting jo. :(
pppff..drit i ringen da..den er min, min kooooooseligste ^^

Jeg tenkte alltid at Gandalf hadde blå kappe, jeg. Før filmene, that is.
Tja...PJ har tatt seg noen friheter men den har kanskje et litt blåskjær? :p
Lenke til kommentar
Jeg ble skuffet over at de kuttet slutten av boka jeg. Gledet meg gjennom hele siste filmen, mens jeg ventet på å få se Hobsyssel i ruiner. Men, neida. Den delen hadde de galant hoppet over.

Eerm...extended edition? :ermm:

edit: var ikke hele greia som de tok med da..som Sauroman var der og slikt men de hadde da virkelig extended scener ifra en ruinert Hobsyssel? Var iallefall bilder av det når han tittet ned i vannspeilet

Endret av b-real
Lenke til kommentar
Jeg tenker på hele seansen med Saruman som har gjort om Hobsyssel til den reneste arbeidsleir. Vi ser da ikke noe til det i filmen?

Men da mister du mer en bare en finger ^^

Ja sant det. Du permbanner meg sikkert fra forumet på veien ned.

Lenke til kommentar
Jeg tenker på hele seansen med Saruman som har gjort om Hobsyssel til den reneste arbeidsleir. Vi ser da ikke noe til det i filmen?
Men da mister du mer en bare en finger ^^
Ja sant det. Du permbanner meg sikkert fra forumet på veien ned.
Jo...i speilet til galadriel får sam se det...dog ikke hele greia. Var en diskusjon om at de skulle ha den sekvensen med men etter det jeg husker å ha ekstramaterialet så droppet de den sekvensen og lot det holde med at Sam så det i speilet til galadriel.

Seff...og rekker jeg ikke det så roper jeg ut til Dotten som kommer flyvende og ordner bannen for meg 8)

Lenke til kommentar
Jo...i speilet til galadriel får sam se det...dog ikke hele greia. Var en diskusjon om at de skulle ha den sekvensen med men etter det jeg husker å ha ekstramaterialet så droppet de den sekvensen og lot det holde med at Sam så det i speilet til galadriel.

Seff...og rekker jeg ikke det så roper jeg ut til Dotten som kommer flyvende og ordner bannen for meg 8)

Nå tror jeg egentlig jeg blir nødt til å se filmen igjen. Kan ikke huske å ha sett det der. Heldigvis så har jeg nok vett til å ha det på DVD på stua.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...