Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Tror du får mer ut av pengene ved en liten ferietur ellerno, fremfor en SSD.

Er du sprø? En ferie varer ikke over flere år, og den gjør ikke hverdagslivet ditt bedre heller. En SSD varer i flere år, og den forbedrer hverdagslivet i den form av at alt som er installert på SSDen blir kjappere.

GIMP er ett godt eksempel, siden det bruker lang tid fra en harddisk, men bruker mindre enn 1 sek. fra min Intel X-25M.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tror du får mer ut av pengene ved en liten ferietur ellerno, fremfor en SSD.

Er du sprø? En ferie varer ikke over flere år, og den gjør ikke hverdagslivet ditt bedre heller. En SSD varer i flere år, og den forbedrer hverdagslivet i den form av at alt som er installert på SSDen blir kjappere.

Ferie > PC-deler.

Lenke til kommentar

4 mot 1!

Jeg har ikke plass igjen på min SSD. Kanskje jeg skal kjøpe en for skattepengene mine, når de dukker opp.

Hvor relevant er det egentlig at flere er uenige med meg? That's right, 0 fucks etc.

Hva jeg mener blir ikke feil fordi andre er uenig med meg, jeg har aldri prøvd å påstå at det er fakta. That said, så har jeg ikke noe sted jeg har særlig lyst å reise på ferie til.

Lenke til kommentar

SSD er en god invistering, for all del. Men fyren har allerede en SSD. Forbedring fra den han har til denne er ikke SÅ står. Men han bestemmer jo selv. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Er du sprø? En ferie varer ikke over flere år, og den gjør ikke hverdagslivet ditt bedre heller.

Drøy påstand.

Heter ikke sprø , det heter utilregnelig :D

Den fyr'n er nok utilregnelig ja :D

Lenke til kommentar

SSD er en god invistering, for all del. Men fyren har allerede en SSD. Forbedring fra den han har til denne er ikke SÅ står. Men han bestemmer jo selv. :)

Det er jo uansett ikke noe problem for Daskemannen da han får i pose og sekk.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...