Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Joda, det er de sikkert, men jeg bare lurte på hva som "feila" de. Er det en spesielle gruppe med individer du har fått? Eller er det alle typer psykisk utviklingshemmelser?

Med psykisk utviklingshemming menes jo hjerneskade som har oppstått før, under eller etter fødsel. Vi har en blanding av folk med genfeil og de som ikke klarer seg på egenhånd. Så det ikke bare folk med downs syndrom f.eks :)
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dersom du forventer ting av kunden; yter du jo ikke full service.

"Hei, har du prøvd å ta ut strømkabelen?"

"Ja, jeg har avsluttet programmet."

"hæ? Nei altså, har du tatt strømkabelen til boksen på pulten din ut av støpselet?"

"Ja, startet programmet på nytt"

Noen av de som ringer inn, skjønner ikke norsk veldig godt, dessverre...

(og teksten over er 100% genuin. Vi trenger ikke å finne opp historier her, dessverre)

Lenke til kommentar

Dersom du forventer ting av kunden; yter du jo ikke full service.

"Hei, har du prøvd å ta ut strømkabelen?"

"Ja, jeg har avsluttet programmet."

"hæ? Nei altså, har du tatt strømkabelen til boksen på pulten din ut av støpselet?"

"Ja, startet programmet på nytt"

Noen av de som ringer inn, skjønner ikke norsk veldig godt, dessverre...

(og teksten over er 100% genuin. Vi trenger ikke å finne opp historier her, dessverre)

Kjenner til den. Hører den fortsatt her.

Samt det at de ikke klarer å bruke rett navn på skjerm, maskin og harddisk.

Lenke til kommentar

Jeg har forgjengeren, C300, i 64GB-versjon og den er jeg jævlig fornøyd med bortsett fra størrelsen. Teoretisk skal C300 holde en del lenger pga. 32nm vs. 22nm, men i utholdenhetstesten til BAT har M4 64GB passert 1PiB uten å miste data. Så i realiteten skal det ikke det ikke være mulig å merke noen forskjell i levetid.

Tror jeg "sløser vekk" de pengene og kjøper den, jeg.

Endret av Daskemannen
Lenke til kommentar

Jeg har forgjengeren, C300, i 64GB-versjon og den er jeg jævlig fornøyd med bortsett fra størrelsen. Teoretisk skal C300 holde en del lenger pga. 32nm vs. 22nm, men i utholdenhetstesten til BAT har M4 64GB passert 1PiB uten å miste data. Så i realiteten skal det ikke det ikke være mulig å merke noen forskjell i levetid.

Hva snakker vi om nå?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...