theajos Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 Joda, det er de sikkert, men jeg bare lurte på hva som "feila" de. Er det en spesielle gruppe med individer du har fått? Eller er det alle typer psykisk utviklingshemmelser? Med psykisk utviklingshemming menes jo hjerneskade som har oppstått før, under eller etter fødsel. Vi har en blanding av folk med genfeil og de som ikke klarer seg på egenhånd. Så det ikke bare folk med downs syndrom f.eks Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 Nei okei. Tenkte kanskje det var en samlegruppe av noen ellerno. Tommel opp for at du orker å jobbe med noe slikt. Jeg er alt for kynisk til å jobbe med mennesker på det nivået der. Lenke til kommentar
theajos Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 (endret) Hva jobber du med da, Slimda? Endret 25. juni 2012 av theajos Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 Ett nivå under psykisk utviklingshemmede personer. IT-Support. Lenke til kommentar
theajos Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 Haha. Kan tenke meg at jobben din er ganske utfordrende, ja. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 For all del, jeg elsker jobben min, men noen av spørsmålene som kommer inn setter meg virkelig ut. Man må jo kunne kreve litt av noen som bruker et arbeidsverktøy i 8+ timer hver dag i flere år? Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 Dersom du forventer ting av kunden; yter du jo ikke full service. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 Dersom du forventer ting av kunden; yter du jo ikke full service. "Hei, har du prøvd å ta ut strømkabelen?" "Ja, jeg har avsluttet programmet." "hæ? Nei altså, har du tatt strømkabelen til boksen på pulten din ut av støpselet?" "Ja, startet programmet på nytt" Noen av de som ringer inn, skjønner ikke norsk veldig godt, dessverre... (og teksten over er 100% genuin. Vi trenger ikke å finne opp historier her, dessverre) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 Hmm... Fattern har i sin evige visdom bestemt seg for å gi meg 4K i "kos-deg-i-ferien"-penger. Kjøpe Cruical M4 128GB? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 Tror du får mer ut av pengene ved en liten ferietur ellerno, fremfor en SSD. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 Ferie skal jeg på uansett. Hadde ikke regnet med disse pengene så det blir bare en bonus utenom pengene jeg allerede har satt tilside. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 Dersom du forventer ting av kunden; yter du jo ikke full service. "Hei, har du prøvd å ta ut strømkabelen?" "Ja, jeg har avsluttet programmet." "hæ? Nei altså, har du tatt strømkabelen til boksen på pulten din ut av støpselet?" "Ja, startet programmet på nytt" Noen av de som ringer inn, skjønner ikke norsk veldig godt, dessverre... (og teksten over er 100% genuin. Vi trenger ikke å finne opp historier her, dessverre) Kjenner til den. Hører den fortsatt her. Samt det at de ikke klarer å bruke rett navn på skjerm, maskin og harddisk. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 Ferie skal jeg på uansett. Hadde ikke regnet med disse pengene så det blir bare en bonus utenom pengene jeg allerede har satt tilside. Go for it. Den skal være ganske ålreit. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 (endret) Jeg har forgjengeren, C300, i 64GB-versjon og den er jeg jævlig fornøyd med bortsett fra størrelsen. Teoretisk skal C300 holde en del lenger pga. 32nm vs. 22nm, men i utholdenhetstesten til BAT har M4 64GB passert 1PiB uten å miste data. Så i realiteten skal det ikke det ikke være mulig å merke noen forskjell i levetid. Tror jeg "sløser vekk" de pengene og kjøper den, jeg. Endret 25. juni 2012 av Daskemannen Lenke til kommentar
felicity Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 Jeg har forgjengeren, C300, i 64GB-versjon og den er jeg jævlig fornøyd med bortsett fra størrelsen. Teoretisk skal C300 holde en del lenger pga. 32nm vs. 22nm, men i utholdenhetstesten til BAT har M4 64GB passert 1PiB uten å miste data. Så i realiteten skal det ikke det ikke være mulig å merke noen forskjell i levetid. Hva snakker vi om nå? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 Hva snakker vi om nå? Fastminne lagringsenheter. Også kalt SSD. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 Jeg har ikke fått skattepenger... GI MEG ENDA FLERE PENGER JEG IKKE VET HVA JEG SKAL BRUKE PÅ NÅ! Lenke til kommentar
felicity Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 Jeg fikk PM fra New York, og greier ikke svare. HJELP MEG, NOEN Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 Jeg fikk PM fra New York, og greier ikke svare. HJELP MEG, NOEN Slett småkaker og mellomlager. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 Jeg fikk PM fra New York, og greier ikke svare. HJELP MEG, NOEN Send PM til meg så skal jeg finskrive deg et svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg