Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg får forhåpentligvis penger i dag jeg også. Trenger det for å kjøpe et trekk til å ha over scooteren, for når jeg ser ut nå, så regner det, og da hjelper det ikke at den er parkert så langt under taket som mulig (ikke særlig langt, for taket stikker ikke særlig langt ut). :p

Lenke til kommentar

Gratis penger!

Tror du har misforstått hvordan skattesystemet er lagt opp.

Nei, jeg forstår NØYAKTIG hvordan det fungerer. Ting du ikke forventer å få, i et budsjett som ikke har påberegnet den summen, blir det som GRATIS PENGER å regne. :tease:

Hva jobber du som?

Jeg jobber med psykisk utviklingshemmede.

Snakker vi voldelige psykisk utviklingshemmede, eller bare de som er "borte"?
Lenke til kommentar

"

Raske menn skal på tv2 til høsten, de skal lage en sketsj med overskrift "kunstprosjekt"

Vi trenger følgende til et opptak til Onsdag 27/6 i Nydalen Oslo:

Gammel dame som kan stille naken fra livet og opp

Dame med melk i pupp som kan stille naken fra livet og opp

3 tykke menn med selvironi

1 mann med glassøyet og selvironi

1 mann/dame med gebiss og selvironi

1 teenager med kviser og selvironi.

DYR:

Mus

Hamster

Katt

Liten/stor Hund

Føler du at du er eller kjenner noen som kan stille gi beskjed til [email protected]"

Lenke til kommentar

Lite ålreit, tv-lisensen dukket opp i dag. Finnes det noen måter å slippe unna!? Jeg ser aldri på tv heller...

Selv eier jeg TV, men har hverken kabel-TV eller Parabol. Det jeg trenger, det får jeg igjennom nett-TV. Bestiller Sumo eller TVnorge abbonement ettersom.

Koster ikke mer enn noen hundre i året; og man slipper lisens, etter hva jeg har hørt.

Lenke til kommentar

Snakker vi voldelige psykisk utviklingshemmede, eller bare de som er "borte"?

Vi snakker fantastiske individer som trenger litt assistanse i hverdagen :)

Joda, det er de sikkert, men jeg bare lurte på hva som "feila" de. Er det en spesielle gruppe med individer du har fått? Eller er det alle typer psykisk utviklingshemmelser?
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...