Lord Britishface Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Balotelli to score first goal: Odds 10. Kjøpte den for femti spenn. Du hadde rett! Synd det ikke teller. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Balotelli to score first goal: Odds 10. Kjøpte den for femti spenn. Du hadde rett! Synd det ikke teller. Dessverre! Han var faktisk ganske elendig i hele kampen og burde satt ihvertfall èn eller to i ordinær tid. Men heldigvis er det refund om det ikke ble noen scoring, så det er greit nok. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Ikke noe galt i å være søt. Ewan McGregor er søt. søt og søt. han er kjekk Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Han er begge deler. Jeg gleder meg til å gifte meg med ham. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Lykke til med det Hedvig. Nåja, det funker å være søt, men det er ikke like kult. Ganske grei følelse å kikke bort på ei jente som gir deg et lite smil og rødmer. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Lykke til med det Hedvig. Takktakk. Det skal gå, skal du se. Han må bare ditche kona si først, så skal jeg tilfeldigvis rusle forbi huset hans flere ganger om dagen, kanskje kjøre forbi med motorsykkel, sånn at vi kan begynne å snakke om motorsykler. Først må jeg skaffe meg litt peilig på motorsykler da. Hmmmm... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 (endret) Tror du må slåss med kona og ungene hans først, isåfall. Iflg motorsykkel-programmene hans er han totalt family man som griner når han snakker med kona i telefonen fra Sahara e.l. Endret 24. juni 2012 av Bytex Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Det er i TV-land. Han er visst en horebukk. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Tror du må slåss med kona og ungene hans først, isåfall. Iflg motorsykkel-programmene hans er han totalt family man som griner når han snakker med kona i telefonen fra Sahara e.l. Joa, det er et lite problem. Men en av grunnene som gjør ham til drømmemannen og Jeg må rett og slett reise tilbake i tid, og møte ham FØR han traff kona si! PROBLEM SOLVED Det er i TV-land. Han er visst en horebukk. Hysj på deg. Jedier horer ikke rundt. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Lykke til med stalker-planen, Hedvig. Annet enn Trainspotting, hvilken film er han best i? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Har ikke sett den. Er ikke det Tim Burton? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Big Fish, Moulin Rouge, Menn som stirrer på geiter. Også er han jo med i nye Star Wars-filmene, men de suger jo. Men han er fin i dem likevel. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Lykke til med stalker-planen, Hedvig. Kryss fingrene for meg. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Den nye Star Wars filmene SUGER. Marlon Brando og Malcolm McDwoell var også kjekke en gang! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Har ikke sett den. Er ikke det Tim Burton? Jepp. Hans beste. 1 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Meh, Marlon Brando har alltid sett ut som en slesk jævel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg