Sexylubb1 Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Slimda er feit. Se, der ødela jeg bildet ditt! Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 For meg kunne vi alle vært boller, like bra bilde uansett 1 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Og Slimda er faktisk ikke feit. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 (endret) Jeg aner ikke hvordan Slimda ser ut. Beklager om mitt særdeles usmakelig forsøk på å være morsom støtet noen. Endret 24. juni 2012 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
theajos Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Kanskje jeg skal lese den, jeg kjøpe One hundred years of Solitude av G.M. Marquez da jeg var på Island i fjor jul og den syns jeg var tung å lese. Denne må da være bedre? Jeg syntes den er fantastisk. Den er ikke veldig tung, leser den hvert annet år ca. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Deadline hos de fleste bookmakere er 5min før kampstart, så det er ikke noe krise. Balotelli starter, om du fortsatt lurer. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Jaggu. Nye Futurama-episoder i dag. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Deadline hos de fleste bookmakere er 5min før kampstart, så det er ikke noe krise. Balotelli starter, om du fortsatt lurer. Balotelli to score first goal: Odds 10. Kjøpte den for femti spenn. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Kanskje jeg skal lese den, jeg kjøpe One hundred years of Solitude av G.M. Marquez da jeg var på Island i fjor jul og den syns jeg var tung å lese. Denne må da være bedre? Jeg syntes den er fantastisk. Den er ikke veldig tung, leser den hvert annet år ca. Får se da om jeg kommer over den billig. Lenke til kommentar
theajos Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Får se da om jeg kommer over den billig. Den er iallfall verdt hvert øre. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Tråden trenger litt legendariskhet, så jeg sniker inn litt med denne videoen. http://www.youtube.com/watch?v=cqJJdiG61jo Det er litt som alt som er bra i verden manifisterer seg på scenen. 1 Lenke til kommentar
Itek Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Sandwich er godt det, bare synd at jeg ikke har sett den blå enda. Er den ikker mer?? Tror det er bare at de har endret utseendet på papiret. Er nok den samme, tror jeg Var det ikke en stund at det var to? - en rød og en blå variant? Skal prøve den røde neste gang jeg kjøper is. Blir vel et sted på sørlandet tenker jeg ^^ - sommerferien skal tilbringes i den norske skjærgården!!! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Sandwich fra Hennig Olsen er vel rød, mens den fra Diplom-Is er blå (papirmessig). I tillegg så jeg en limited edition sandwich med jordbærsmak på Prix for et par dager siden. Jeg er forøvrig mett. Cheeseburger og pork sliders til middag (pøsregner ute, men vi grilla under tak, så det gikk greit å få grillmat i dag også), og nylaget rabarbrapai med iskrem til dessert. Lenke til kommentar
settings Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Legendarisk den også Hedvig? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 (endret) Nei. Men for all del, grei altså. Men det kan liksom ikke konkurrere med en scene bestående av The Band, Van Morrison, Bob Dylan, Neil Young, Neil Diamond, Muddy Waters, Dr. John, Ron Wood, Eric Clapton, Ringo Starr +++++ Endret 24. juni 2012 av HedvigR 1 Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Legendarisk den også Hedvig? Du er morsom. 1 Lenke til kommentar
Itek Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Sandwich fra Hennig Olsen er vel rød, mens den fra Diplom-Is er blå (papirmessig). I tillegg så jeg en limited edition sandwich med jordbærsmak på Prix for et par dager siden. Jeg er forøvrig mett. Cheeseburger og pork sliders til middag (pøsregner ute, men vi grilla under tak, så det gikk greit å få grillmat i dag også), og nylaget rabarbrapai med iskrem til dessert. Ble hjemmelaget cheeseburger på stekepanna i dag Lenke til kommentar
settings Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&NR=1&v=bxfpMGLMZ7Y der da? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 http://www.youtube.c...1&v=bxfpMGLMZ7Y der da? Nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg