Itek Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Klart det er. Da er jeg ferdig med å filme triathlon også. Akkurat i det jeg hadde pakka ned kameraet, kom det ei forferdelig regnskur, så jeg dro hjem, og da jeg kom hjem, stoppa det. Typisk. Søkkvåt og gode greier. Jeg har vært ute og løpt i regnet, litt oppholdsvær når jeg var ute og kom opp på skolen, trente styrke imens det høljet ned. Når jeg skulle hjem igjen var det opphold til jeg kom 200m fra huset... Ganske så heldig med Stavangerværet i dag Jeg spiste akkurat årets første sandwich! Namm Sandwich er godt det, bare synd at jeg ikke har sett den blå enda. Er den ikker mer?? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Samme her. Akkurat det. Rart. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Jeg får hente meg en sandwichis med jordbær jeg da... Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 (endret) Noe sted jeg kan finne forventet startoppstilling England - Italia i kveld? Blir sannsynligvis noe slikt: 4-4-2 i diamant Buffon Balzaretti - Barzalgi - Bonucci - Abate Pirlo - De Rossi - Marchisio - Montolivo Cassano - Balotelli 4-4-1-1 Hart Johnson - Terry - Lescott - Cole Milner - Gerrard - Parker - Young Rooney Welbeck Endret 24. juni 2012 av Lord Britishface Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Sandwich er godt det, bare synd at jeg ikke har sett den blå enda. Er den ikker mer?? Tror det er bare at de har endret utseendet på papiret. Er nok den samme, tror jeg Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Noe sted jeg kan finne forventet startoppstilling England - Italia i kveld? Blir sannsynligvis noe slikt: 4-4-2 i diamant Buffon Balzaretti - Barzalgi - Bonucci - Abate Pirlo - De Rossi - Marchisio - Montolivo Cassano - Balotelli Takk for det. Takk for det! Jeg er bare usikker på hvem av Balotelli og di Natale som starter. Har lyst til å sette en femtilapp på førstenevnte som "first goal scorer" nemlig. Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Omg jeg og! Bare at jeg spiste de 3 som var igjen i en 6-pack... Haha, jeg hadde bare 1. Hadde jeg hatt en 6-pack, hadde det vært tomt samme dagen de ble lagt i fryseren.. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Haha, jeg hadde bare 1. Hadde jeg hatt en 6-pack, hadde det vært tomt samme dagen de ble lagt i fryseren.. Det er derfor du kjøper flere enn en. Da orker du ikke spise det opp. Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Det er derfor du kjøper flere enn en. Da orker du ikke spise det opp. Si ikke det....... Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Takk for det. Takk for det! Jeg er bare usikker på hvem av Balotelli og di Natale som starter. Har lyst til å sette en femtilapp på førstenevnte som "first goal scorer" nemlig. Når er deadline? Slipper jo lineup en times tid før kampstart. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Jeg hadde lett spist 3-4 bokser med sandwich-is. Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Jeg også, men hadde nok blitt rimelig kvalm etterhvert. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Takk for det. Takk for det! Jeg er bare usikker på hvem av Balotelli og di Natale som starter. Har lyst til å sette en femtilapp på førstenevnte som "first goal scorer" nemlig. Når er deadline? Slipper jo lineup en times tid før kampstart. Deadline hos de fleste bookmakere er 5min før kampstart, så det er ikke noe krise. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Jeg også, men hadde nok blitt rimelig kvalm etterhvert. Skal vi ta en isspisekonkurranse, og se hvem som bukker under først? Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Ja, kanskje vi skulle hatt det. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Jeg hadde vunnet uansett, så det er ikke noe vits i å avholde den. Med mindre Slimda ikke kommer, konkuransen blir holdt lettkledd på mitt soverom og isen allerede er i ferd med å smelte. Selvsagt. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Ja, kanskje vi skulle hatt det. Oslo, når solen kommer frem? Deal. Jeg hadde vunnet uansett, så det er ikke noe vits i å avholde den. Med mindre Slimda ikke kommer, konkuransen blir holdt lettkledd på mitt soverom og isen allerede er i ferd med å smelte. Selvsagt. Isspisekonkurranser skal gjennomføres på dagtid, i sollys, med lettkledde damer/detakere omkring en. Dette trodde jeg du visste. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Får invitere Vida da, så slipper vi å krangle. Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Dette kunne virkelig blitt en spennende konkurranse. Selv om jeg ikke aner hvordan dere ser ut, så har jeg allerede fått bilder i hodet - kunne blitt magisk! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg