Mchansern Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Neida, jeg ble oppringt av redaktøren i sted, med beskjed om å fjerne hva enn jeg hadde skrevet på Facebook og Twitter om en sak. Har ikke du gått på #SoME kurs? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Har også fått kommentarer fra ledelsen på mine innlegg i avisene. Hovedsaklig vært "jeg er enig, men vær litt forsiktig." Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Hva slags innlegg har du skrevet i hvilke aviser? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Har ikke du gått på #SoME kurs? Jo, tror du jeg husker noe av det jeg lærte? Har også fått kommentarer fra ledelsen på mine innlegg i avisene. Hovedsaklig vært "jeg er enig, men vær litt forsiktig." Lucker. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 SEXY SEMIFINALER INC Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Har også fått kommentarer fra ledelsen på mine innlegg i avisene. Hovedsaklig vært "jeg er enig, men vær litt forsiktig." I.e. jeg er også rasist/konspirasjonsteoretiker/voldtektsapologet. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Har også fått kommentarer fra ledelsen på mine innlegg i avisene. Hovedsaklig vært "jeg er enig, men vær litt forsiktig." Du har ikke skrevet innlegg i avisene. Du har skrevet kommentarer til artikler skrevet i avisene. Det er en vesentlig forskjell. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 1,2,3 - Nei takk 4 - Hei! Maken til sprøyt. Marchisio er jo sjefshunken. Hummels bryr seg ikke. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Oslotunnelen må stenge en gang til på et senere tidspunkt fordi Jernbaneverket har kjøpt sviller som ikke passer. Hahahaha, herregud... Gjør de det for moro skyld eller? De har sikkert brukt et år på å behandle bestillingen. Rart ting står stille her i landet Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Åja. Så ut som en bygdesykkel, som alle har fått seg en tur på. Hvis ryktene stemmer så er det ikke så langt unna. Før hu blei kjent altså. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Så satt man på jobb igjen da. Nok en gang noen timer før jeg egentlig skulle i vei. Og i dag er det mer eller mindre ingenting å gjøre. Bare vente på at "Bråttåbjønnj" skal starte. Ja ja, jeg får i det minste betalt. Lenke til kommentar
theajos Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Jeg skulle farge håret mitt med en enkel glansvask, nå er det grått. Herregud, drittdag. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Jeg skulle farge håret mitt med en enkel glansvask, nå er det grått. Herregud, drittdag. Nå ble dagen min straks bedre. Takk! 1 Lenke til kommentar
Eddie1234 Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Jeg skulle farge håret mitt med en enkel glansvask, nå er det grått. Herregud, drittdag. Du må koke opp vin med bittelitt bakepulver sånn at det blir litt tjukkere , åså vasker du håret med det. Trekker ut alle stoffer fra håret og du får den opprinnelige fargen igjen 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Dag tre uten snus: Ingen ting er ødelagt så langt. Mobilen har opptil flere ganger stått i fare for å bli mistet i veggen gjentatte ganger, men den har overlevd foreløpig. Kjerringa er verken banket opp eller jeg kastet på dør. Så jeg vil si det går bra enn så lenge. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Maken til sprøyt. Marchisio er jo sjefshunken. Hummels bryr seg ikke. Sleske, og antagelig mer baderomsprodukter enn meg. Do not want. 1 Lenke til kommentar
theajos Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 (...) Høres veldig skadelig ut. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Åja. Så ut som en bygdesykkel, som alle har fått seg en tur på. Hvis ryktene stemmer så er det ikke så langt unna. Før hu blei kjent altså. Hun og Mette-Marit. Kan leke så uskyldige de vil, we know better. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg