Eplefe Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 Flogging Molly var minst like bra i kveld som de var sist jeg så dem, og gangen før det. Storkost meg i kveld, men nå kjenner jeg at jeg er glad for å få slappe av i hele i morgen. Dette "det skjer noe hele tiden"-opplegget når jeg har fri fra jobb er slitsomt. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 Jeg frykter min egen regel, du hørtes for positiv ut, hva skrev jeg feil? Jeg mistenker at din kommabruk i denne setningen i alle fall kan få noe kritikk. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 Jeg synes vi skal starte en KOM HJEM, RUNAR!-kampanje. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 Synes vi skal la Runar ha ferien sin i fred med mindre han velger å involvere oss i den. Lenke til kommentar
settings Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 Jeg frykter min egen regel, du hørtes for positiv ut, hva skrev jeg feil? Jeg mistenker at din kommabruk i denne setningen i alle fall kan få noe kritikk. Men det er ikke et brudd, slipper med en advarsel. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 Jeg synes vi skal starte en KOM HJEM, RUNAR! KOM DIN TØS!-kampanje. Indeed. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 Bare for å få det på rene. Alle mine skrivefeil på internett, i fortid, nåtid og fremtid, er grunnet mine elendige smarttelefontastaturevner (pølsefingre). Dette gjelder selvsagt også da/når og og/å-feil. Lenke til kommentar
settings Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 Bare for å få det på rene. Alle mine skrivefeil på internett, i fortid, nåtid og fremtid, er grunnet mine elendige smarttelefontastaturevner (pølsefingre). Dette gjelder selvsagt også da/når og og/å-feil. stemmer ... Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 Det er mer kreativt enn å påstå at jeg har lese- og skrivevansker i alle fall. 2 Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Sånn helt ut av det blå. Pleier ikke politiet å ha gaffateip/annen type teip tilgjengelig i bilen når de kjører rundt? "Ut av det blå" bevist? eller var det underbevistheten som kom med den? tror ikke onkel blå kjører rundt med gaffa. Var ikke helt ut av det blå, nei. Men hadde det ikke vært veldig praktisk om de gjorde det? Det er jo liksom, verdens beste verktøy? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Indeed. skummel avatar du har D: Lenke til kommentar
theajos Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Helvetes kirkeklokker som vekket meg. Unødvendig. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Yay. Jeg skulle på kunstutstilling i dag, i stedet ender jeg opp med å filme en triathlon. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 snakker om irriterende ting som vekker så gikk brannalarmen av her i natt. bråka sinnsykt mye. i tillegg ringte modern i dag tidlig og vekte meg da også. tjohei. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Helvetes kirkeklokker som vekket meg. Unødvendig. Føler med deg. Bodde i sentrum av Steinkjer et år, og det var hundre meter fra kirka - som selvfølgelig hadde klokkespill i tide og utide. Og når det først begynte, holdt det gjerne på i flere minutter. Det hørtes ut som en falsk og sur versjon av "Påskemorgen". :| Lenke til kommentar
theajos Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Er det blasfemisk å si helvetes kirkeklokker egentlig? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Neida. Kjør på. Jeg har forbannet kirka og kirkeklokker så mye, og ingenting har skjedd meg enda. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Hvem er det der? Drømmedama mi, din banale molbo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg