Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes det meste av sau og lam er nammenam. Men det beste jeg har smakt var lammelår som ble pakket i aluminiumsfolie med hvitløk, rosmarin og diverse andre urter for deretter å bli gravd ned i ei grop i bakken med masse steiner som hadde blitt varmet opp i et bål. Ble gravd opp seks timer senere og det er noe av det beste jeg noen gang har spist! Sikkert ekstra godt etter at vi hadde vært ute og i aktivitet hele dagen.

Lenke til kommentar

Lam er vel noe av det jeg har spist minst egentlig. Får-i-kål har jeg aldri likt, syns det lukter våte sokker. Er pinnekjøtt av sau?

Fårikål er ikke jeg så glad i heller, men det er ikke pga. lammet. Pinnekjøtt er bæbæ ja.

Og pinnekjøtt er alltid seigt og bare knot å rense, så resten av maten er kald før jeg er ferdig å grave vekk alt fettet og beinene.

Pinnekjøtt er jo supernam. Og på inger måter seigt, kjipt pinnekjøtt du har spist da.

Lenke til kommentar

Det ble ikke peppes på meg i dag. Ble en lokal kinarestaurant. Maten ble servert i en fancy kurv som var fletta av nudler og deretter stekt.

Nå prøver jeg å overbevise meg selv om at jeg trenger litt søvn ettersom jeg må på jobb i morgen.

Lenke til kommentar

Og pinnekjøtt er alltid seigt og bare knot å rense, så resten av maten er kald før jeg er ferdig å grave vekk alt fettet og beinene.

Om pinnekjøttet ditt er seigt har noen gjort noe feil. Får i kål kan forresten fint lages med lam i stedet for voksen sau. Ellers, om en ikke har smakt lam/sau, eller påstår en ikke liker det, så bør en ha smakt lammekarre før en påstår det ikke er godt. For det er jævlig godt.

Lenke til kommentar

Om pinnekjøttet ditt er seigt har noen gjort noe feil. Får i kål kan forresten fint lages med lam i stedet for voksen sau. Ellers, om en ikke har smakt lam/sau, eller påstår en ikke liker det, så bør en ha smakt lammekarre før en påstår det ikke er godt. For det er jævlig godt.

HVA er forskjellen på lam og sau når man spiser?

Lenke til kommentar

Menn er tøffe i uniform.

Jeg er enig i at jeg er kjempetøff i uniform. Men han på det bildet går så jævlig inn for å se kul og tøff ut at for meg blir han en parodi på det han prøver å fremstå som. Men det er jo mulig det er dette som er selvsikkerhet. Så da funker det nok allikevel.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...