Bytex Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 Lam er vel noe av det jeg har spist minst egentlig. Får-i-kål har jeg aldri likt, syns det lukter våte sokker. Er pinnekjøtt av sau? Lenke til kommentar
settings Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 lam er den eneste typen sauekjøtt jeg liker, får i kål er den værste retten jeg noengang har smakt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 Og pinnekjøtt er alltid seigt og bare knot å rense, så resten av maten er kald før jeg er ferdig å grave vekk alt fettet og beinene. Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 Synes det meste av sau og lam er nammenam. Men det beste jeg har smakt var lammelår som ble pakket i aluminiumsfolie med hvitløk, rosmarin og diverse andre urter for deretter å bli gravd ned i ei grop i bakken med masse steiner som hadde blitt varmet opp i et bål. Ble gravd opp seks timer senere og det er noe av det beste jeg noen gang har spist! Sikkert ekstra godt etter at vi hadde vært ute og i aktivitet hele dagen. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 Lam er vel noe av det jeg har spist minst egentlig. Får-i-kål har jeg aldri likt, syns det lukter våte sokker. Er pinnekjøtt av sau? Fårikål er ikke jeg så glad i heller, men det er ikke pga. lammet. Pinnekjøtt er bæbæ ja. Og pinnekjøtt er alltid seigt og bare knot å rense, så resten av maten er kald før jeg er ferdig å grave vekk alt fettet og beinene. Pinnekjøtt er jo supernam. Og på inger måter seigt, kjipt pinnekjøtt du har spist da. Lenke til kommentar
PYN Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 Hvilken jakke er dette? M2000? Helt standard M-04. Sykt tøff med pilotbriller og camelbak.. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 Takker, ca samme som M2000 da... Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 Noen som har Kindle heR? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 Hvilken jakke er dette? M2000? Helt standard M-04. Sykt tøff med pilotbriller og camelbak.. Ja gud så tøff han var! Lenke til kommentar
Virke Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 Det ble ikke peppes på meg i dag. Ble en lokal kinarestaurant. Maten ble servert i en fancy kurv som var fletta av nudler og deretter stekt. Nå prøver jeg å overbevise meg selv om at jeg trenger litt søvn ettersom jeg må på jobb i morgen. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 Og pinnekjøtt er alltid seigt og bare knot å rense, så resten av maten er kald før jeg er ferdig å grave vekk alt fettet og beinene. Om pinnekjøttet ditt er seigt har noen gjort noe feil. Får i kål kan forresten fint lages med lam i stedet for voksen sau. Ellers, om en ikke har smakt lam/sau, eller påstår en ikke liker det, så bør en ha smakt lammekarre før en påstår det ikke er godt. For det er jævlig godt. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 Ja gud så tøff han var! Ja, han er jo det...? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 Nei. Han tror han er tøff. Da er han ikke mye tøff i mine øyne. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 Om pinnekjøttet ditt er seigt har noen gjort noe feil. Får i kål kan forresten fint lages med lam i stedet for voksen sau. Ellers, om en ikke har smakt lam/sau, eller påstår en ikke liker det, så bør en ha smakt lammekarre før en påstår det ikke er godt. For det er jævlig godt. HVA er forskjellen på lam og sau når man spiser? Lenke til kommentar
felicity Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 Nei. Han tror han er tøff. Da er han ikke mye tøff i mine øyne. Menn er tøffe i uniform. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 HVA er forskjellen på lam og sau når man spiser? Smaken. Lam blir litt mildere, i mangel av å komme på noe mer beskrivende ord. Gammel sau kan sikkert også oppleves som noe seigt. Derfor varmebehandler man det lenge (f.eks. i får i kål). Lenke til kommentar
felicity Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 Smaken. Så barnehagebarn smaker også annerledes enn foreldrene sine? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 Menn er tøffe i uniform. Jeg er enig i at jeg er kjempetøff i uniform. Men han på det bildet går så jævlig inn for å se kul og tøff ut at for meg blir han en parodi på det han prøver å fremstå som. Men det er jo mulig det er dette som er selvsikkerhet. Så da funker det nok allikevel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg