Gjest Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 "NEI NÅ SKAL VI HA DET KOSELIG HOLD KJEFT!" Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 Tror jeg hadde en hjerneblødning på butikken i dag, for jeg kjøpte fiskegrateng. Jeg hadde nok glemt hvor uendelig kjedelig det er. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 Ikke hvis du koker poteter, smelter smør og har på remulade. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 Man kjøper ikke fiskegrateng. Seriøst, det lager man selv. Den såkalte fiskegratengen man får i butikken er ikke engang kvalifisert til å hete fiskegrateng. 3 Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 Man kjøper ikke fiskegrateng. Seriøst, det lager man selv. Den såkalte fiskegratengen man får i butikken er ikke engang kvalifisert til å hete fiskegrateng. Makaronigrateng. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 Fiskegrateng er da godt det. Men må tilsettes masse nytt krydder hvis du har kjøpt i butikken. Jeg liker å pøse på med karri. Ene katta bet meg nettopp i tåa Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 Jeg koser med den i stedet jeg :/ Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 Bit den tilbake! Mennesker som gjør noe voldelig mot hunder/katter eller andre søte dyr bør skytes på flekken. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 Bit den tilbake! Mennesker som gjør noe voldelig mot hunder/katter eller andre søte dyr bør skytes på flekken. hykleeeeeeeeeeeeer 2 Lenke til kommentar
""" Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 Mennesker som gjør noe voldelig mot hunder/katter eller andre søte dyr bør skytes på flekken. Mennesker som gjør noe voldelig mot andre mennesker burde også skytes på flekken. 2 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 Bit den tilbake! Mennesker som gjør noe voldelig mot hunder/katter eller andre søte dyr bør skytes på flekken. Vi har tre katter, og om en katt biter den andre, biter de tilbake. Det er deres natur. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 Mennesker som gjør noe voldelig mot andre mennesker burde også skytes på flekken. Ja, for så vidt... Vi har tre katter, og om en katt biter den andre, biter de tilbake. Det er deres natur. Katter er dog sjeldent mennesker. Eller er Hedvig et unntak? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 Hedvig er en katt. Og hun bør ikke la katten bite henne. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 Nei, jeg er en ugle? Men bite var kansje å ta hardt i, det var mer som det kjente på tåa mi for å finne ut hva slags rar ting det var. Og så lekte vi gjemsel. Smart katt. De andre to er dumme som brød. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 Du kan i det minste prompe på den. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 Mennesker som gjør noe voldelig mot hunder/katter eller andre søte dyr bør skytes på flekken. Du kan i det minste prompe på den. Det var en idé! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 Søstra til dama er så jævla glad i den ene katten (kun pga uteseendet), og pleide å holde den fast hele tiden. Han lærte seg at det hjalp å prompe, så slapp hun ham. Faens bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg