Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du kan jo søke igjen neste år. Ta opp et par fag. Kan vel bruke eventuelle andre fag du tar på høyskole/universitet som valgfag uansett når du kommer inn?

Jeg vet ikke noe om disse mulighetene. Vi har EN rådgiver på flere tusen elever og han er mer interessert i å se gresset gro enn å gjøre jobben sin virker det som.... Får vel eventuelt lese meg opp. Jeg har jo fått hybel i Oslo. Kan jeg fortsatt få støtte fra Lånekassen om jeg tar opp et par fag? Jeg har jo femmere og seksere i nesten alt...

EDIT: Tror jeg vet årsaken til denne katastrofen: tok skjegget med 2 millimeteren på morningen. Nå har jeg babyfjes.

Endret av ryc
Lenke til kommentar

Joda. Er jo en mulighet det, men da gjelder vel ikke førstegangsvitnemål lenger?

Nei, men til gjengjeld kan du vel også ta med alderspoeng og karakterer du får på det året du tar mens du venter. Og uansett, det kan jo være det åpner seg en sen restplass.

Lenke til kommentar

Alt er mulig... Regnet ut nå at snittet mitt ligger på 4,96. Kravet for å komme inn på rettsvitenskap med start vår var i fjor 4,93. I år var det rekordhøye søkertall, men kan jo også være lavere snitt for det... Må nok bare vente og se. Eventuelt be til spagettimonsteret om at jeg får medhold på en av mine to klager.

Endret av ryc
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...