Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

jeg er jobbløs i sommer tydligvis

Hvorfor?

snakka med "sjefen" for 2 mnd siden, han sa at jeg sikkert hadde jobb i år også, men nå droppa jeg innom på onsdag for timeliste sier han at jeg ikke har jobb alikavell.

Og alle som søker sommervikarer har vikarer for evigheter siden, jeg er tom på ider på hvor jeg kan spørre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ikke Strandkaien "horestrøket" i bergen? han mener vel du kan selge deg der.

Vi har ikke et horestrøk lengre etter at politiet og den nye sexkjøpslovgivningen "ryddet opp", på samme måte som de "ryddet opp" i narkisparken slik at i stedet for å ha dem samlet på ett sted så er de spredd rundt HELE sentrum.
Lenke til kommentar

Er ikke Strandkaien "horestrøket" i bergen? han mener vel du kan selge deg der.

Vi har ikke et horestrøk lengre etter at politiet og den nye sexkjøpslovgivningen "ryddet opp", på samme måte som de "ryddet opp" i narkisparken slik at i stedet for å ha dem samlet på ett sted så er de spredd rundt HELE sentrum.

Så rart. Sist jeg gikk gjennom Nygårdsparken tror jeg at jeg talte over 50 personer som i alle fall så ut som rusmisbrukere.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Jeg fikk 5 på både hovedmål- og sidemålseksamen, men når jeg fikk vite at over halvparten i klassen hadde fått 2, så var det for så vidt greit.

Lenke til kommentar

Du har vel anledning til å klage?

Det har jeg. Pratet med faglærer, og hun mente at det ikke hang på greip at jeg fikk disse karakterene. Hun nevnte også at det var veldig sjeldent at eleven får medhold på klagen.

Lenke til kommentar

Det har jeg. Pratet med faglærer, og hun mente at det ikke hang på greip at jeg fikk disse karakterene. Hun nevnte også at det var veldig sjeldent at eleven får medhold på klagen.

Kjenner mange som har klaget, to av de har fått medhold og gått opp en karakter. Har du en backupplan da?
Lenke til kommentar

Kjenner mange som har klaget, to av de har fått medhold og gått opp en karakter. Har du en backupplan da?

Har medievitenskap på tredje valg. Usikker på hvor dette går veien. Satser på å få et greit liv for det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...