felicity Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 Haha, ka faen e det vi har her, en bodøsos? Jaja, blir nok folk av deg til tross for ditt handikap. SPAR DEG DA Same shit as always, i see. SPAR DEG DA Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 (endret) SPAR DEG DA Man må bruke litt i blant også... Endret 21. juni 2012 av Kakeshoma Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 (endret) Jeg er trøtt. Men jeg vil ikke sove, siden Norges Beste Fest var litt morsomt denne gangen. Og hvor ble det av han som nevnte de 7 foregående episodene? Endret 21. juni 2012 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
settings Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 Jeg synes de aller fleste dialektene er kjempefine bortsett fra Molde-dialekta og sarping..Eller, alt fra Østfold egentlig. Også er Brønnøysund-dialekta er litt merkelig da. Men på en koselig måte. .... jeg må motsi deg. alt fra oslo område, arendal er eksempler på mye værre en oss. bortsett fra askim da, i askim snakker de rart. likær særpedialekta jeg. å'ffer fåkke vi preke dialekt her inne hvis det irriterer så mye folk a, er jo moro det. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 Brønnøysund og Helgeland er merkelig ja. En salig blanding av trøndersk og nordlandsk som går opp og ned i toneleie og høres generelt sett veldig dansende ut. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 Snakke dialekt: sjarmerende. Skrive dialekt: jævlig. 1 Lenke til kommentar
settings Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 Snakke dialekt: sjarmerende. Skrive dialekt: jævlig. skal gi deg rett der. http://www.dagbladet.no/2012/06/21/kultur/musikk/musikkanmeldelse/anmeldelse/plumbo/22191429/ jeg trodde det var en musikkanmeldese, men det var rølpehating. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 Sommer-fuckings-ferie. Endelig. Lenke til kommentar
settings Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 får slenge inn at jeg er Sarping, dialekta er sjebring med et spesielt drag fra ullerøy. noe folk som bor lenger en moss ikke hører forskjell på, så får si særpedialekt da. Det er fint vær her i dag ^^ Deilig. det tar over en time før jeg får notis om at du siterte meg, et eller annet sted må det være en ille treghet i systemet? Sommer-fuckings-ferie. Endelig. Gratulerer med det. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 Jeg bor i tigerstaden. Virker som det er lite østlendinger her inne egentlig. Er da svært mange som bor i Oslo vel? (Meg selv inkludert) Så returneres det til det normale med litt tøsing og at Slimda viser tissen. Kremt. Det er Bundy som poster bilde av peniser. Jeg har til dags dato ikke vist min penis til en eneste person på internett. (Og før noen slår inn, jeg HAR gjort det i virkeligheten...) Snakke dialekt: sjarmerende. Skrive dialekt: jævlig. You called? Lenke til kommentar
felicity Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 You called? Med mindre du vil ringe meg har jeg egentlig ingen interesse av deg. Lenke til kommentar
settings Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 Så returneres det til det normale med litt tøsing og at Slimda viser tissen. Kremt. Det er Bundy som poster bilde av peniser. Jeg har til dags dato ikke vist min penis til en eneste person på internett. (Og før noen slår inn, jeg HAR gjort det i virkeligheten...) vet ikke om jeg tror deg, betviler begge punkter. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 Med mindre du vil ringe meg har jeg egentlig ingen interesse av deg. Ønsker piken en dyp samtale med en sunnmøring? Er det slik å forstå? vet ikke om jeg tror deg, betviler begge punkter. Your problem, not mine. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 Ønsker piken en dyp samtale med en sunnmøring? Er det slik å forstå? Jeg ville ikke takket nei. Lenke til kommentar
settings Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 Jeg er trøtt. Men jeg vil ikke sove, siden Norges Beste Fest var litt morsomt denne gangen. Og hvor ble det av han som nevnte de 7 foregående episodene? jeg eller hansern? dette er den nest beste hittil. Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 Bra gjort å våkne nå da. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 Bra gjort å våkne nå da. Good timing. Vi sitter her fortsatt. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 (endret) Faen, drakk opp en dunk rødvin med Vowels og en homse og er helt susete og jeg skal på jobb i morgen. :----( Endret 22. juni 2012 av Mchansern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg