Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Edderkopper fanger i det minste andre insekter.

Jo, sant.. Men om de henger sånn i en klynge i taket gjør de ikke annet enn å skremme meg.

Har du ikke sett den urban legend historien om en edderkopp som hang på veggen i garasjen til en fyr i USA, som var så stor at han skjøt den med hagle? Er tilogmed et bilde lagt ved der man bare ser noen superlange bein. Sikkert fake som alle andre urban legends.

Lenke til kommentar

Har du ikke sett den urban legend historien om en edderkopp som hang på veggen i garasjen til en fyr i USA, som var så stor at han skjøt den med hagle? Er tilogmed et bilde lagt ved der man bare ser noen superlange bein. Sikkert fake som alle andre urban legends.

Link?

Men ja, sikkert fake. Edderkopper går greit, sålenge de ikke er altfor store, eller for mange..

Lenke til kommentar

Får vel vente på Datasmurf da.

Sorry. Har brukt ettermiddagen på Diablo 3 / World of Tanks mens jeg har sett sesong 8 av The Simpsons, og nå holder jeg på å få på myggnettinga på vinduene mine, mens jeg spiser nudler for å bli sulten.

Du har ikke tid til å legge ut nakenbilde altså?

Lenke til kommentar

Link?

Men ja, sikkert fake. Edderkopper går greit, sålenge de ikke er altfor store, eller for mange..

De kan egenlig ikke bli flere meter store, av den enkle grunn at de ikke har lunger. De tar opp og transporterer oksygen vha små rør i beina og kroppen. Så hvis de blir for store klarer ikke kroppen å transportere nok oksygen, og de dør.

Altså blir de ikke for store. Tviler på jeg klarer å finne en link om noe jeg leste "et sted" for mange år siden..

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Får vel vente på Datasmurf da.

Sorry. Har brukt ettermiddagen på Diablo 3 / World of Tanks mens jeg har sett sesong 8 av The Simpsons, og nå holder jeg på å få på myggnettinga på vinduene mine, mens jeg spiser nudler for å bli sulten.

Du har ikke tid til å legge ut nakenbilde altså?

Google it. "White fat nude teen boy", så burde du finne noen bilder fra min fortid.

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

De kan egenlig ikke bli flere meter store, av den enkle grunn at de ikke har lunger. De tar opp og transporterer oksygen vha små rør i beina og kroppen. Så hvis de blir for store klarer ikke kroppen å transportere nok oksygen, og de dør.

Altså blir de ikke for store.

Nei, ser den. Men synes edderkopper på denne størrelsen blir litt for meget:

http://www.thebuzzmedia.com/wp-content/uploads/2008/01/spider-hell.jpg

Tviler på jeg klarer å finne en link om noe jeg leste "et sted" for mange år siden..

Ahh, okay.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Må også tenke på at spider-hell bildet sikkert er zooma mye inn..ikke sikkert den ser så diger ut med "vanlig" øye.

Men jau, taranteller og den typen blir i største laget. Artig å se jungelunger i sør-amerika bare sitte og tygge på grilla edderkopper som ingenting.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

http://open.spotify....Fv1EMIKD9nci7Hb

Jeg trenger ny musikk til jobb. Helst rock-ish og hele album. Utvid min horisont please!

Bleach - Nirvana

The Colour And The Shape - Foo Fighters

Freedom Of Choice - Devo

The Dissent Of A Man - Bad Religion

Above - Mad Season

The Cars - The Cars

Sweet Oblivion - Screaming Trees

Dirt - Alice In Chains

Animal Now - Ruts D.C.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.