Extraterrestrial Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Edderkopper fanger i det minste andre insekter. Jo, sant.. Men om de henger sånn i en klynge i taket gjør de ikke annet enn å skremme meg. 1 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 De er ikke insekter da... Hvem blir med se Anchorman etterpå? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Får vel vente på Datasmurf da. Sorry. Har brukt ettermiddagen på Diablo 3 / World of Tanks mens jeg har sett sesong 8 av The Simpsons, og nå holder jeg på å få på myggnettinga på vinduene mine, mens jeg spiser nudler for å bli sulten. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Pft, flere VGS-er i Trondheim som har et ganske høyt snitt. Her var det forresten mange flinke som valgte musikk, var ganske bra linje å gå på. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Er det? Skulle ikke tro det på kidsa på minstesøss' alder som raver rundt i byen og narver. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Edderkopper fanger i det minste andre insekter. Jo, sant.. Men om de henger sånn i en klynge i taket gjør de ikke annet enn å skremme meg. Har du ikke sett den urban legend historien om en edderkopp som hang på veggen i garasjen til en fyr i USA, som var så stor at han skjøt den med hagle? Er tilogmed et bilde lagt ved der man bare ser noen superlange bein. Sikkert fake som alle andre urban legends. Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Har du ikke sett den urban legend historien om en edderkopp som hang på veggen i garasjen til en fyr i USA, som var så stor at han skjøt den med hagle? Er tilogmed et bilde lagt ved der man bare ser noen superlange bein. Sikkert fake som alle andre urban legends. Link? Men ja, sikkert fake. Edderkopper går greit, sålenge de ikke er altfor store, eller for mange.. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Får vel vente på Datasmurf da. Sorry. Har brukt ettermiddagen på Diablo 3 / World of Tanks mens jeg har sett sesong 8 av The Simpsons, og nå holder jeg på å få på myggnettinga på vinduene mine, mens jeg spiser nudler for å bli sulten. Du har ikke tid til å legge ut nakenbilde altså? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 (endret) Har du ikke sett den urban legend historien om en edderkopp som hang på veggen i garasjen til en fyr i USA, som var så stor at han skjøt den med hagle? Er tilogmed et bilde lagt ved der man bare ser noen superlange bein. Sikkert fake som alle andre urban legends. Link? Men ja, sikkert fake. Edderkopper går greit, sålenge de ikke er altfor store, eller for mange.. De kan egenlig ikke bli flere meter store, av den enkle grunn at de ikke har lunger. De tar opp og transporterer oksygen vha små rør i beina og kroppen. Så hvis de blir for store klarer ikke kroppen å transportere nok oksygen, og de dør. Altså blir de ikke for store. Tviler på jeg klarer å finne en link om noe jeg leste "et sted" for mange år siden.. Endret 20. juni 2012 av Bytex Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 (endret) Får vel vente på Datasmurf da. Sorry. Har brukt ettermiddagen på Diablo 3 / World of Tanks mens jeg har sett sesong 8 av The Simpsons, og nå holder jeg på å få på myggnettinga på vinduene mine, mens jeg spiser nudler for å bli sulten. Du har ikke tid til å legge ut nakenbilde altså? Google it. "White fat nude teen boy", så burde du finne noen bilder fra min fortid. Endret 20. juni 2012 av Datasmurf Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Ingen trenger å google det.. bare å se i recent pic 2.0 tråden. Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 De kan egenlig ikke bli flere meter store, av den enkle grunn at de ikke har lunger. De tar opp og transporterer oksygen vha små rør i beina og kroppen. Så hvis de blir for store klarer ikke kroppen å transportere nok oksygen, og de dør. Altså blir de ikke for store. Nei, ser den. Men synes edderkopper på denne størrelsen blir litt for meget: http://www.thebuzzmedia.com/wp-content/uploads/2008/01/spider-hell.jpg Tviler på jeg klarer å finne en link om noe jeg leste "et sted" for mange år siden.. Ahh, okay. 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 http://open.spotify.com/user/svartsau/playlist/23EMvXpFv1EMIKD9nci7Hb Jeg trenger ny musikk til jobb. Helst rock-ish og hele album. Utvid min horisont please! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 (endret) Må også tenke på at spider-hell bildet sikkert er zooma mye inn..ikke sikkert den ser så diger ut med "vanlig" øye. Men jau, taranteller og den typen blir i største laget. Artig å se jungelunger i sør-amerika bare sitte og tygge på grilla edderkopper som ingenting. Endret 20. juni 2012 av Bytex Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Ingen trenger å google det.. bare å se i recent pic 2.0 tråden. Ingen nakenbilder der da, det var jo det han var ute etter. Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Jeg trenger ny musikk til jobb. Helst rock-ish og hele album. Utvid min horisont please! Sangen i signaturen min 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Jeg trenger ny musikk til jobb. Helst rock-ish og hele album. Utvid min horisont please! Sangen i signaturen min Det var ikke det jeg ba om :\ Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 http://open.spotify....Fv1EMIKD9nci7Hb Jeg trenger ny musikk til jobb. Helst rock-ish og hele album. Utvid min horisont please! Bleach - NirvanaThe Colour And The Shape - Foo Fighters Freedom Of Choice - Devo The Dissent Of A Man - Bad Religion Above - Mad Season The Cars - The Cars Sweet Oblivion - Screaming Trees Dirt - Alice In Chains Animal Now - Ruts D.C. Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Det var ikke det jeg ba om :\ Du ville bare ha hele album? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg