Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

biril, guddie ^^

Kanskje jeg skal bruke stipendet på ny dykkermaske og begynne å stikke i svømmehallen igjen.

Unngått det de siste åra siden jeg alltid herper eller mister dykkermaskene mine, og jeg er hyperallergisk mot klor så om jeg skal bade i klorvann, må jeg minst ha dykkermaske.

Hvordan klarer du å være hyperallergisk mot klor og kunne klare deg med dykkermaske i klorvann?

Jeg er mildt allergisk, har vært ganske allergisk, jeg kan ikke oppholde meg i resepsjonen på store svømmehaller engang, uten å få totalt ødelagte hender. oO

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dårlige minner om snorkel, gitt.

Det er tydeligvis ikke noe for meg, etter å ha stått en halvtime for å hoste vann ut av kjeften. Og lungene. Usj.

Dessuten, om man først skal bade, så drar man ut på en liten holme med båt, og kaster seg uti iskaldt saltvann. DET er sommer det.

Lenke til kommentar

Ja clvn, way to go med overkill :p

Nie, godt spørsmål.

Slår bare ut om jeg får det i meg.

Var legene som konstaterte at jeg var hyperallergisk mot klor da jeg gikk på ungdomsskolen og derfor måtte få bruke dykkermaske siden jeg ikke kunne ha øynene åpne uten at hodet eksploderte.

Jeg liker virkelig ikke saltvann, det er klissete og jævlig.

Ferskvann über alles. :D

Det være seg isbading midtvinters eller slacke med dykkermaske og leke med beibsa i klassen i innsjøen hvor vi var på bli-kjent-tur første året på VGS :p

Lenke til kommentar
Det er mye frem og tilbake om dette, men såvidt jeg kan skjønne så kan de det.. Men nå har jo ikke jeg doktorgrad i sosiologi heller så.. :)
Foreleseren min i fjor mente at det ikke kunne påvises. Men her tror jeg folks personlige synsinger spiller litt inn på hva de mener.

Tror jeg på, for foreleseren min mener at det kan.. Så går nok på personlig synsing ja, som du sier. ;)

Lenke til kommentar
"hermod, skal du ikkje ha på dæ høreapparate i dag?"

"æ har faen mæ hørt nokk!"

:lol:

Jobbquote?

Jævlig bra :!:

Nei, det der er et familiesitat faktisk ^^

der der blir litt vel i overkant for min del :scared:

Du som går glipp av all moroa :fun:

Nåja...vi får nå se på onsdagen :lol:
Lenke til kommentar
Nåja...vi får nå se på onsdagen :lol:

Ny runde i bassenget da?

Føler at jeg egentlig burde kommet meg i det lille bassenget som er på ungdomsskolen der jeg bor, men det er så fult av snørrunger =/ Hmm, kanskje østfoldbadet hadde vært noe på fast basis? Mulig jeg får med hylol på det også =D

Lenke til kommentar

Heeeeei Pepsi... oO

*gi kake til* Rooolig nå.

Og hva er det med blonde metallere som absolutt skal ha like klær som andre blonde metallere? Bah! Jeg kvepper så jævlig når jeg tror folk jeg kjenner kommer inn i klasserommet, også er det egentlig en eller annen fra paralellklassene. -.-

Lenke til kommentar
Ny runde i bassenget da?

Føler at jeg egentlig burde kommet meg i det lille bassenget som er på ungdomsskolen der jeg bor, men det er så fult av snørrunger =/ Hmm, kanskje østfoldbadet hadde vært noe på fast basis? Mulig jeg får med hylol på det også =D

Nei ikke akkurat det :wee:

Og hva er det med blonde metallere som absolutt skal ha like klær som andre blonde metallere? Bah! Jeg kvepper så jævlig når jeg tror folk jeg kjenner kommer inn i klasserommet, også er det egentlig en eller annen fra paralellklassene. -.-

Gjelder ikke samme tingen med "svarte" metall folks? :shrug:

Lenke til kommentar
Gjelder ikke samme tingen med "svarte" metall folks? :shrug:

Svartmetallerene som farger håret svart og til nød tillater rød skrift på den sorte band-skjorta? Joda, men det er verre med de blonde metallerene, syns jeg. Virker som om alle sammen har nøyaktig lik lengde på håret, og selvsagt, samme nyansen. oO

Forvirrende. x)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...